Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ تیاگو سیلوا قراردادش با چلسی را تمدید کرد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل Russia World Cup Brazil Training
تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
مدافع برازیلی و باتجربه چلسی، قراردادش را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد و در فصل 2022- 2023 نیز برای آبی‌ها توپ خواهد زد.
به گزارش اسپوتنیک، تیاگو سیلوا تابستان 2020 و پس از اتمام قراردادش با پاریسن‌جرمن، به صورت آزاد به چلسی پیوست. در ابتدأ کسی انتظار نداشت این مدافع در ترکیب آبی‌ها بدرخشد اما سیلوا که تجربه بازی در تیم‌های بزرگی چون میلان و پی‌اس‌جی را داشت زیر نظر توماس توخل خوش درخشید و موفق به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در دوران حرفه‌ای و البته سوپرجام اروپا شد.
درخشش این بازیکن سبب شده تا مدیران چلسی به فکر تمدید قرارداد او شوند و پس از چند دور مذاکره طرفین بالاخره به توافق نهایی دست یافتند و امروز دوشنبه این بازیکن قرارداد خودش را تمدید کرد.
به این ترتیب سیلوا که در حال حاضر 37 ساله است، در فصل 2022- 2023 نیز برای آبی‌ها توپ خواهد زد.
سیلوا پس از تمدید قرارداد با چلسی ابراز خوشحالی کرد و گفت:" بازی کردن در اینجا و در باشگاه چلسی واقعا لذت بخش است. هرگز فکر نمی‌کردم سه سال در این باشگاه بزرگ بازی کنم، بنابراین بسیار خوشحالم که برای یک فصل دیگر در چلسی می مانم. می‌خواهم از خانواده‌ام، باشگاه، مارینا و آقای آبراموویچ برای فرصت بازی در چلسی تشکر کنم. من با تمام توان برای این باشگاه و هوادارانی که از زمان ورود همیشه در کنار من بوده اند تلاش خواهم کرد."
سیلوا در حالی با چلسی تمدید می‌کند که در این فصل 22 بار در ترکیب آبی‌ها حضور داشته و در کنار رودیگر زوج ثابت توماس توخل بوده‌ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала