Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل علاقه‌مندی بارسا و ژاوی به موراتا چیست؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر موراتا
موراتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
یک نظرسنجی اخیر در رسانه‌های اجتماعی که از هواداران بارسلونا پرسیده شد که ترجیح می‌دهند شماره 9 از میان آلوارو موراتا یا لوک دی‌یونگ کدام یکی‌ باشند، عمدتا با کلمه "هیچکدام" پاسخ داده شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، علاقه‌مند به جذب آلوارو موراتا است و اعتقاد دارد که این مهاجم اسپانیایی با شیوه‌ای که در تیم ملی اسپانیا زیر نظر لوئیز انریکه بازی می‌کند، می‌تواند چیزهای زیادی به ترکیب بلوگرانا اضافه کند.
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
ورزش
توافق چهارجانبه حاصل شد؛ مهاجم جدید بارسا بزودی می‌آید
مدیران بارسا نیز با توجه به این که موراتا قیمت مناسب دارد و به راحتی می‌توانند وی را جذب کنند، به خواست ژاوی پاسخ مثبت داده‌اند و در تلاش اند تا با یوونتوس و اتلتیکومادرید به توافق برسند و ستاره سابق رئال مادرید را به خدمت بگیرند.
این دو دلیل سبب شده تا این مهاجم به بارسلونا لینک شود و احتمال حضور او در نیوکمپ بیشتر از هر زمان دیگر متصور باشد.
هواداران بارسلونا اما در مورد این بازیکن چه نظر دارند و آیا موافق به جذب او هستند؟ یک نظرسنجی اخیر در رسانه‌های اجتماعی که از هواداران بارسلونا پرسیده شد که ترجیح می‌دهند شماره 9 از میان آلوارو موراتا یا لوک دی‌یونگ کدام یکی‌ باشند، عمدتا با کلمه "هیچکدام" پاسخ داده شده است و این نشان می‌دهد که آبی‌اناری‌ها زیاد موافق به جذب موراتا نیستند.
دلیل این که هواداران نمی‌خواهند موراتا جذب شود، ناکامی او در رئال مادرید، چلسی، دوبار یوونتوس و اتلتیکومادرید است و بارسایی‌ها اعتقاد چندانی به این مهاجم گُل نزن ندارد.
حالا دیده شود که بارسا به خواست هواداران توجه کرده از جذب این بازیکن منصرف می‌شود و یا ژاوی به خواست خودش اصرار کرده وی را به خدمت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала