Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داوری علیه رئال؛ 9 امتیاز کهکشانی‌ها دزدیده شده

© REUTERS / Juan MedinaСудья показывает желтую карточку игрокам в матче с "Барселона" - "Реал Мадрид"
Судья показывает желтую карточку игрокам в матче с Барселона - Реал Мадрид  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
در مادرید بسیاری‌ها معتقد اند که که کمیته داوران همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا جلوی قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حال حاضر با 46 امتیاز و تفاوت 8 امتیازی نسبت به سویا، صدر نشین بی چون و چرای لالیگا است و هر روز بیشتر از گذشته به عنوان قهرمانی لالیگا نزدیک می‌شود.
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
ورزش
خروجی‌های رئال مادرید در نقل‌وانتقالات مشخص شدند
امتیازات رئال مادرید می‌توانست بیشتر از 46 باشد، در صورتی که 6 پنالتی برای این تیم گرفته و با آن 9 امتیاز به حساب این تیم اضافه می‌شد.
برای رئال تنها 1 پنالتی در نیم فصل نخست گرفته شد و در کُل سال 2021، 2 پنالتی گرفته شد و با توجه به همین موضوع در مادرید بسیاری‌ها معتقد اند که که کمیته داوران همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا جلوی قهرمانی کهکشانی‌ها را در لالیگا را بگیرد.
در این فصل پنالتی‌هایی گرفته نشده که برخی از آن‌ها باعث از دست رفتن امتیازات رئال مادرید شده است. در مقابل لوانته، ویارئال، اوساسونا و کادیز (دو بار) پنالتی به سود رئال گرفته نشده است. در بازی رئال و اوساسونا پنالتی روی یوویچ گرفته نشد، صحنه‌ای که می‌توانست باعث برد رئال شود و دو امتیاز به حساب این تیم اضافه شود.
در تساوی بدون گل مقابل ویارئال، پنالتی آلبیول روی ناچو گرفته نشد و دو امتیاز رئال از دست رفت. در بازی رئال و اوساسونا، پنالتی تورو روی وینیسیوس گرفته نشد.
در تساوی رئال و کادیز دو پنالتی به سود رئال گرفته نشد. هر دو بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در بازی رئال و ختافه نیز اگر پنالتی مارسلو گرفته می‌شد، بازی با تساوی تمام می‌شد و رئال یک امتیاز بیشتر به دست می‌آورد.
از تابستان 2020 تا کنون فقط چهار پنالتی به سود رئال گرفته شده که رکورد عجیبی به نظر می‌رسد و اعتقاد بر این است که داوران علیه رئال اند و باید این روند پایان یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала