هزینه 700 میلیون پوندی بریتانیا برای ماندن افغانستانی ها در کشورشان

© https://twitter.comسفیر پیشن بریتانیا از فاجعه بشری در افغانستان هشدار داد
سفیر پیشن بریتانیا از فاجعه بشری در افغانستان هشدار داد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
بریتانیا 700 میلیون هزینه کرد تا افغانستانی ها را متقاعد کند که کشور خود را ترک نکنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایندیپندینت، بریتانیا 700 میلیون پوند هزینه کرد تا افغانستانی ها را متقاعد کند که از کشورشان فرار نکنند.
دولت بریتانیا بیش از 700 میلیون پوند به شرکت سیفار که در حال تلاش برای "تغییر رفتار مهاجران" است، به ویژه در مورد خطرات احتمالی "اطلاع رسانی به کسانی که مایل به مهاجرت به اروپا هستند، اختصاص داده است.
بحران روسیه - انگلستان: جاسوس یا کابوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
بریتانیا نزدیک به 100 میلیون دالر به افغانستان کمک می‌کند
ایندیپندنت در این باره می نویسد، 702 میلیون پوند دقیقاً همان چیزی است که بریتانیا برای متقاعد کردن افغانستانی ها برای فرار از کشور هزینه کرده است.
به نوشته این روزنامه، اینها کل هزینه ها از سال 2016 تاکنون است. گفته می شود که دولت حتی قبل از به قدرت رسیدن طالبان (جنبش تروریستی ممنوع شده در فدراسیون روسیه) برای مقابله با مهاجرت پول خرج کرده است. در عین حال، رهبری کشور مطمئن است که آنها چیزی برای عذرخواهی ندارند، زیرا آنها فقط می خواستند افغانستانی ها را نجات دهند و از مرگ آنها در سفر جلوگیری کنند: بسیاری از مهاجران از طریق دریای مدیترانه به اروپا فرستاده می شوند و در راه غرق می شوند.
در عین حال، صدها افغانستانی پس از به قدرت رسیدن طالبان که در خطر بودند در ارتباط با آن، با چسبیدن به تایر فرود هواپیما، سعی در فرار از کشور داشتند. بسیاری از آنها سقوط کردند و جان خود را از دست دادند، برخی دیگر به شدت در برخورد در فرودگاه زخمی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала