Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در پی‌اس‌جی شبیه بازیکنی نیست که 7 توپ طلا دارد

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
نبیل دیلیت، کارشناس فوتبال فرانسوی، از لیونل مسی به خاطر عملکردش در پاریسن‌جرمن انتقاد کرد و گفت که او شبیه برنده هفت توپ طلا نیست.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره آرجانتینی، تابستان امسال و پس از اتمام قراردادش با بارسلونا، از این تیم خداحافظی کرد و به صورت آزاد به پاریسن‌جرمن پیوست. این فوق ستاره که چندی قبل هفتمین توپ طلای خود را نیز کسب کرد، در پی‌اس‌جی درخشش خوبی نداشته و عملکرد متوسط از خودش به نمایش گذاشته است.
ناکامی‌های مداوم ستاره آرجانتینی در امر گُلزنی در لیگ 1 فرانسه سبب شده تا او مورد انتقاد شدید قرار گیرد و در تازه‌ترین مورد، نبیل دیلیت، کارشناس فوتبال فرانسوی، از لیونل مسی به خاطر عملکردش در پارک د پرنس انتقاد کرده و گفته است که او شبیه برنده هفت توپ طلا نیست.
دیلیت در این مورد به اکیپ گفت:" برای من گفتن این که مسی در لیگ فرانسه 1 گُل زده، تخیلی به نظر می‌رسد. اما متاسفانه این واقعیت است. در حال حاضر او بازیکنی نیست که ما می‌شناسیم. او شبیه بازیکنی نیست که هفت توپ طلا داشته باشد."
از مسی در حالی به خاطر عدم گُلزنی در لیگ 1 انتقاد صورت می‌گیرد که او در لیگ قهرمانان خوش درخشیده و در 6 دیدار دور گروهی موفق به زدن 5 گُل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала