Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگینک: "می‌خواهم کاوانی در اولدترافورد بماند"

© REUTERS / Clive BrunskillФутбольный матч "Манчестер Юнайтед" против "Эвертона"
Футбольный матч Манчестер Юнайтед против Эвертона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد از ادینسون کاوانی می‌خواهد در اولدترافورد بماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ علی‌رغم شایعاتی که ادینسون کاوانی در بازار زمستانی به دنبال خروج از من‌یونایتد است اما رالف رانگنیک سرمربی موقت یونایتد اعتراف کرد که دوست دارد این مهاجم اروگوئه‌ای تصمیم بگیرد که تا پایان فصل در اولدترافورد بماند.
این ملی پوش 34 ساله که قراردادش با یونایتد در پایان جون به پایان می‌رسد، با انتقال به بارسلونا یا یوونتوس در ارتباط بوده است.

رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از دیدار لیگ برتری مقابل وولوز گفت: "ما در چند هفته گذشته گفتگوهای زیادی داشتیم... از همان روز اول به او گفتم که بازیکن بسیار مهمی است، او احتمالاً تنها کسی است که می‌تواند به عنوان یک مهاجم به دروازه و رویارویی بازی کند. حرفه‌ای بودن و اخلاق کاری او شگفت انگیز است. من به او گفتم که به شدت می‌خواهم او بماند و تا پایان فصل بماند و او این را می‌داند."

کاوانی که در سال 2020 با انتقالی آزاد از پاریسن‌جرمن به یونایتد پیوست، در این فصل در 10 بازی دو بار در تمامی رقابت‌ها گلزنی کرده است.
او در این فصل فقط سه بار در ترکیب اصلی بازی کرده و تنها یک بار زیر نظر رانگنیک. سرمربی آلمانی در آخرین بازی تیم‌اش، پیروزی خانگی 3-1 روز پنجشنبه مقابل برنلی، به مهاجم از ابتدا بازی داد - نشانه واضحی از این است که از هم اکنون تا ماه می فرصت‌هایی به او داده خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала