Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمریکا مقصد نهایی دوران حرفه‌ای مسی

© AP Photo / Juan MabromataЛионель Месси в майке с номером и изображением Диего Марадоны перед отборочным матчем чемпионата мира по футболу в Катаре
Лионель Месси в майке с номером и изображением Диего Марадоны перед отборочным матчем чемпионата мира по футболу в Катаре  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
لیونل مسی می‌گوید که می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را در آمریکا به پایان برساند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در یک مرحله به نظر می‌رسید که مسی می تواند تمام دوران بزرگسالی خود را در بارسلونا سپری کند، اما دوره طولانی او در نیوکمپ تابستان گذشته به پایان رسید.
مسی متعاقباً برای PSG قرارداد امضا کرد، جایی‌که قرارداد او تا تابستان 2023 اعتبار دارد.
باید دید که آیا این بازیکن 34 ساله پس از آن در پاریس خواهد ماند یا خیر، اما او اشاره کرده که ایالات متحده مقصد احتمالی او برای پایان دادن به دوران حرفه‌ای وی است.

طبق گزارش میرور؛ مسی گفت: "من همیشه این توهم را داشتم که می‌توانم از تجربه زندگی در ایالات متحده لذت ببرم و زندگی کنم، بفهمم لیگ چگونه است، زندگی در آنجا چگونه است. می‌خواهم بعداً در حرفه‌ام این کار را انجام دهم، اما این اتفاق می‌افتد یا نه، نمی‌دانم."

دوران مسی در پاریسن‌جرمن هم تا کنون کاملاً طبق برنامه پیش نرفته است. او در یازده بازی در لیگ فقط یک گل به ثمر رسانده است. با این حال، او در 5 بازی لیگ قهرمانان اروپا 5 گل به ثمر رسانده و امیدوار است به PSG کمک کند تا در آن رقابت‌ها افتخار کسب کند.
چشم انداز بازی مسی در ایالات متحده جذاب است و اگر او این گزینه را دنبال می‌کند، اینتر میامی متعلق به دیوید بکهام، می‌تواند به دنبال جذب او باشد. نیویورک سیتی اف‌سی نیز ممکن است به فکر انتقال باشد.
قبل از پیوستن به PSG صحبت‌هایی در مورد انتقال احتمالی به منچسترسیتی وجود داشت، اما باید دید که آیا او در لیگ برتر بازی خواهد کرد یا خیر.
یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی مسی بازگشت به زادگاهش آرجانتین است و او قبلاً پیشنهاد کرده بود که می‌تواند به نیوولز اولد بویز برگردد که در جوانی در آن بازی می‌کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала