Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوان‌سازی همچنان سرلوحه مادرید؛ رئال به دنبال کهکشانی دیگر از برزیل

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid
Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
عضو شوید
رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای انتقال هافبک 21 ساله برزیلی در تابستان امسال است.
به گزارش اسپوتنیک؛ طبق گزارش روزنامه اسپانیایی "دیفنسال سنترال" از طریق The Hard Tackle مدعی شد که رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای انتقال گابریل منینو هافبک برزیلی در تابستان است. این هافبک 21 ساله در حال حاضر برای پالمیراس در سری آ برزیل بازی می‌کند.
رئال مادرید با سابقه طولانی مثل تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو در خط میانی حضور داشته است. با این حال، رئال به دنبال جوان سازی این خط است. کروس و مودریچ در حال حاضر به ترتیب 31 و 36 ساله هستند در حالی‌که کاسمیرو در سال 2022؛ 30 ساله خواهد شد.
به گفته منبع مذکور، گابریل منینو به عنوان سومین جانشین بلند مدت رئال مادرید در خط هافبک دیده می‌شود. این بازیکن 21 ساله یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی لیگ برزیل است و می‌تواند به عنوان جانشین کاسمیرو در سانتیاگو برنابئو دیده شود. منینو همچنین یک بازیکن همه کاره است که می‌تواند در هر زمان که لازم باشد به عنوان مدافع راست بازی کند.
گابریل منینو اولین بازی خود را برای پالمیراس در سال 2019 انجام داد. از آن زمان، هافبک 21 ساله؛ 92 بازی برای این تیم انجام داده و 6 گل و 11 پاس گل در تمام رقابت‌ها داشته است.
شایان ذکر است که گابریل منینو بخشی از تیم ملی برزیل در المپیک بود که سال گذشته مدال طلای المپیک توکیو را کسب کرد. این هافبک 21 ساله برای تیم ملی برزیل نیز دعوت شده اما هنوز اولین بازی کامل خود در سلکائو را انجام نداده است.
این اولین باری نیست که رئال مادرید برای جذب گابریل منینو مورد توجه قرار می‌گیرد. رئالی‌ها در تابستان 2021 نیز علاقه مند به جذب هافبک برزیلی بودند. با این حال، انتقال این هافبک 21 ساله محقق نشد.
به غیر از گابریل منینو، رئال مادرید قبلا با بازیکنانی مانند فرانک کسیه و اورلین چوآمنی نیز در ارتباط بوده و این باشگاه به شدت در تلاش جذب کیلیان امباپه است که هدف اصلی این تیم در تابستان به شمار می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала