Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

15 باشگاه برتر جهان برای سود از بازار نقل و انتقالات

© Sputnik / Александар Джорович /  مراجعه به بانک تصاویر هوادارانِ باشگاه فوتبال ستارهٔ سرخ بلگراد Футбол. Товарищеский матч. "Црвена Звезда" - "Спартак"
هوادارانِ باشگاه فوتبال ستارهٔ سرخ بلگراد    Футбол. Товарищеский матч. Црвена Звезда - Спартак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
عضو شوید
فهرست 15 باشگاه برتر جهان منتشر شده که برای نقل و انتقالات از سال 2000 عمل‌کرد فوق العاده داشته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه‌های لیگ برتر در مطالعه‌ای فعالیت‌های مربوط به آغاز دهه را دنبال می‌کند و 15 تیمی که مکان برتر را برای سود حاصل از نقل و انتقالات از دست داده‌اند.
باشگاه‌های لیگ برتر نتوانسته‌اند در جمع 15 تیم برتر برای سود نقل و انتقالات حاصل از این هزاره قرار بگیرند.
پیش از این‌که انتظار می‌رود ماه نسبتاً آرامی در پنجره نقل و انتقالات باشد، گزارش"ترانسفر مارکیت" میزان سود خالص باشگاه‌ها از نقل و انتقالات از فصل 2000/01 را بررسی کرده است.
و این مطالعه به این نتیجه رسید که بنفیکا با سود 628 میلیون یورویی (528.5 میلیون پوند) سر و گردن بالاتر از بقیه دارد و از فروش افرادی مانند ژائو فلیکس و روبن دیاز در سال‌های اخیر پول زیادی به دست آورده است.
پورتو رقیب پرتگالی این تیم با 564 میلیون یورو (474.6 میلیون پوند) به آنها اضافه شده‌اند، در حالی‌که آژاکس سوم شد و تیم لیگ 1 لیل چهارم.
باشگاه‌های لیگ برتر نتوانسته‌اند در جمع 15 تیم برتر برای سود نقل و انتقالات حاصل از این هزاره قرار بگیرند.
باشگاه‌هایی مانند چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد به‌طور شگفت‌انگیزی فهرستی را برای رکوردهای نقل و انتقالات به همین دلیل پر می‌کنند و با افزایش محبوبیت لیگ برتر و تبدیل شدن نیوکاسل به ثروتمندترین تیم در جهان پس از تصاحب آنها، فقدان باشگاه‌های انگلیسی در لیست احتمالاً در آینده بدون تغییر باقی می‌ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала