اصلاحات در طیارات F-35 در مقابله با روسیه

© Photo / Public Domain/U.S. Air Force photo by Staff Sgt. Andrew Leeترکیه بیش از 100 اف-35 از امریکا میخرید
ترکیه بیش از 100 اف-35 از امریکا میخرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2021
عضو شوید
کمپنی لاکهید مارتین فرمایش خاص و محرم برای اصلاح طیارات جنگی F-35 را دریافت نموده است.
به گزارش اسپوتنیک،The Drive می گوید که شرکت نظامی-صنعتی امریکایی لاکهید مارتین فرمایش محرم برای کار بر روی اصلاح جدید طیارات جت نسل پنجمF-35 Lightning II دریافت کرده است.
مبلغ قرارداد که باید حداکثر تا دیسامبر 2026 اجرا شود، بیش از 49 میلیون دالر است. مشتری و کار خاص آن، که قرار است طبق توافق انجام شود، افشا نشده است.
امریکا به خاطر روسیه به فکر بهبود موتورهای اف-35  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
امریکا به خاطر روسیه به فکر بهبود موتورهای اف-35 
در انتشار نسخه امریکایی آمده است، کشورهای که اخیراً تصمیم به خرید آنرا گرفته‌اند، می‌توانند تغییری در این طیارات جنگی بخواهند. به طور خاص، چنین کشوری ممکن است فنلند باشد که علاقهمند به سیستم سوخت گیری هواپیماهای ویژه است. همچنین اسرائیل و سنگاپور ممکن است علاقه مند به اصلاح این نوع طیاره باشند.
در نشریه آمده است که این کار محرم ممکن است مربوط به نسخه صادراتی جدیدF-35 Lightning II با الزامات ایمنی خاص باشد. ایالات متحده می تواند این نسخه از طیارت جنگی را به امارات متحده عربی ارائه دهد که نمی خواهد همکاری با چین را کاهش دهد.
قابل ذکر است که در دیسامبر، 19FortyFive نوشته که معامله احتمالی برای خریدF-35 Lightning II فنلند، که باید توسط واشنگتن تایید شود، "جنگنده های نسل پنجم بیشتری را علیه روسیه قرار می دهد، که مطمئنا مسکو را ناراحت خواهد کرد."
همچنان دولت فنلند رسماً اعلام کرد که قصد دارد 64 فروند هواپیمایF-35A Lightning II Block 4 خریداری کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала