Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لستر 1 – لیورپول 0؛ پایان تلخ 2021 برای سرخ‌ها، کلوپ از پپ دور شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر محمدصلاح بازیکن مصری لیورپول Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ливерпуль" - "Спартак"
محمدصلاح بازیکن مصری لیورپول  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ливерпуль - Спартак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
عضو شوید
لیورپول در آخرین بازی سال 2021، برابر لسترسیتی شکست خورد و فاصله‌اش با صدر جدول به 5 امتیاز افزایش یافت.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامۀ هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان لیورپول بود و موفق شد این تیم با نتیجه 0-1 شکست دهد و شکست تلخ هفته گذشته برابر منچسترسیتی را فراموش کند.
لیورپول این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 15 پنالتی به دست آورد و این فرصت را داشت تا دروازه حریف را باز کند. محمد صلاح ستاره مصری لیورپول برای زدن پنالتی پشت توپ ایستاد اما اشمایکل درخشید و اجازه نداد تا دروازه‌اش باز شود.
با از دست دادن این پنالتی، رکورد محمد صلاح که قبل از این 15 پنالتی متوالی را گُل کرده بود، پایان یافت و وی بالاخره پنالتی خراب کرد.
نیمه نخست این دیدار چند موقعیت دیگر نیز برای لیورپول داشت اما مهاجمان این تیم موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند و بازی با تساوی بدون گُل به پایان رسید.
با آغاز نیمه دوم لستر خیلی زود به گُل رسید و لوک من موفق شد در دقیقه 59 تیمش را پیش بیندازد. لیورپول در ادامه تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما روباه‌ها اجازه ندادند تا سرخ‎‌ها به گُل دست یابند و پیروزی را حفظ کرد.
با ناکامی لیورپول در امر گُلزنی رکورد گُلزنی متوالی لیورپول در هشت ماه آخر و 34 بازی نیز پایان یافت و سال به بدترین شکل ممکن برای سرخ‌ها پایان یافت.
با این شکست لیورپول با 41 امتیاز در جایگاه دوم جدول ماند و فاصله این تیم با صدر به 5 امتیاز افزایش یافت. لستر نیز با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала