Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساوتهمپتون 1 – تاتنهام 1؛ کونته برابر حریف ده نفره به 1 امتیاز قناعت کرد

© REUTERS / Peter CziborraFILE PHOTO: Soccer Football - FA Cup Fifth Round - Tottenham Hotspur v Norwich City - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - March 4, 2020 Tottenham Hotspur's Eric Dier in action with Norwich City's Josip Drmic Action Images via Reuters/Peter Cziborra/File Photo
FILE PHOTO: Soccer Football - FA Cup Fifth Round - Tottenham Hotspur v Norwich City - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - March 4, 2020  Tottenham Hotspur's Eric Dier in action with Norwich City's Josip Drmic   Action Images via Reuters/Peter Cziborra/File Photo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2021
عضو شوید
تاتنهام در دیدار خارج از خانه برابر ساوتهمپتون مساوی کرد و دو امتیاز مهم را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامۀ هفته نزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه سنت مریز مهمان ساوتهمپتون بود و برابر این تیم با نتیجه 1-1 مساوی کرد.
تاتنهام در این دیدار نمایش خوبی نداشت و فشار سنگینی را در نیم ساعت نخست بازی تحمل کرد. این تیم در دقیقه 25 گُل دریافت کرد و جیمز پروس موفق شد برای ساوتهمپتون گُلزنی کند.
در دقیقه 39 محمد سالیسو با خطایی که انجام داد، به تاتنهام یک پنالتی داد و خودش با دریافت کارت سرخ از زمین بازی اخراج شد.
هری کین در دقیقه 41 پشت پنالتی ایستاد و بازی را مساوی کرد. دو تیم در ادامه به گُل دیگر دست نیافتند و نیمه نخست با تساوی 11 به پایان رسید.
در نیمه دوم تاتنهام با توجه به ده نفره شدن حریف فشار زیادی آورد اما این فشارها بی‌نتیجه بود و با تساوی 1-1 به پایان رسید.
با این تساوی تاتنهام 30 امتیازی شد و با دو بازی کمتر در جایگاه ششم ایستاد. ساوتهمپتون نیز با 21 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала