Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش گواردیولا به پیروزی عجیب منچسترسیتی برابر لستر

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که تیمش سه امتیاز مهم کسب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته در اولین بازی خود پس از کریسمس در باکسینگ دی موفق شد مهمان خود لسترسیتی را با نتیجه 6 بر 3 شکست دهد.
سرمربی منچسترسیتی اذعان کرد که دیدار شب گذشته برابر لسترسیتی را به یک ترن هوایی در شهربازی تشبیه و اذعان کرد که بازی بسیار عجیبی را تجربه کرده است.
سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد. پپ در بخشی از صحبت‌هایش گفت:
"بازی امروز همانند ترن هوایی، پر از پیچ و خم بود. در واقع این یک بازی اصیل در باکسینگ دی به شما می‌رود. دیدار سرگرم کننده‌ای برای همه بود."
سرمربی سیتی در ادامه همچنان به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:
"یک پیروزی حساس دیگر به دست آوردیم و حالا 3 روز فرصت استراحت کردن و آماده شدن برای بازی بعدی را داریم. وقتی مقابل تیم‌هایی مثل لسترستی بازی می‌‌کنید، همیشه باید برای یک مسابقه پردردسر آماده باشید."
در این بازی پر گل، شاگردان گواردیولا در نیمه اول با نتیجه 4-0 برنده به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم لستر موفق شد در 10 دقیقه 3 گل به ثمر برساند تا گواردیولا در آستانه قربانی شدن یک کامبک تاریخی باشد، اما لاپورت و استرلینگ با زدن دو گل اجازه این کار را ندادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала