Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ مورد علاقۀ فوق ستاره دورتموند فاش شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
طبق گزارش اسکای اسپورت آلمان، مهاجم بورسیادورتموند لالیگا را به لیگ برترانگلیس ترجیح می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که به شروع سال 2022 میلادی نزدیک می‌شویم، دوباره اخبار و شایعات حول محور فوق ستاره جوان، ارلینگ هالند می‌چرخد.
از همان روزهای ابتدایی انتقال ارلینگ هالند به دورتموند مشخص شد که بندی 75 میلیون یورویی در قرارداد او گنجانده شده که در تابستان سال 2022 فعال می شود.
در روزهای اخیر وجود این بند در قرارداد ارلینگ هالند تایید شده و یونایتد قصد دارند با پرداخت این رقم، حتی تا قبل از انتهای فصل انتقال این بازیکن را نهایی سازد.
در تازه‌ترین مورد، خبرگزاری "اسکای اسپورت" آلمان خبر داده است که این ستاره جوان زنبورهای وستفالین، لیگ اسپانیا را به لیگ برتر انگلیس ترجیح می‌دهد .
این منبع میگوید که هالند علاقه مند است دوران حرفه‌ای خود را پس از آلمان در لالیگا تجربه کند . بر اساس گزارش ها، بارسلونا علیرغم وضعیت مالی بد می‌خواهد برای جذب این مهاجم در سال آینده تلاش کند .
رئال مادرید نیز به این بازیکن علاقه مند است اما کاتالان ها میخواهند مانع انتقال او به تیم پایتخت شوند . به نظر میرسد سال 2022 رقابت بزرگی بین بارسلونا و رئال مادرید برای جذب این بازیکن اتفاق خواهد افتاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала