Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره اتلتیکو اولین خرید سعودی‌ها برای نیوکاسل

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
انتقال کی‌ران تریپیر ستاره خط دفاعی اتلتیکومادرید به باشگاه نیوکاسل به زودی نهایی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه نیوکاسل که چندی می‌شود از سوی صندوق ملی عربستانی سعودی خریداری شده است به دنبال تقویت این تیم در بازار زمستانی است؛ در حالی‌که فعلا در رده نوزدهم لیگ برتر می‌باشد و فاصله چندانی با سقوط به دسته پایین‌تر ندارد.
گفته می‌شود که "کی‌ران تریپیر" ستاره اتلتیکو مورد توجه جدی سران این تیم قرار گرفته و اولین خرید این تیم در دوره حاکمیت سعودی‌ها خواهد بود.
فابریتزیو رومانو نیز مدعی شده که باشگاه مادریدی با انجام انتقال این ستاره با رقمی نزدیک به 30 میلیون یورو رضایت داده و به زودی این انتقال نهایی می‌شود.
این بازیکن سال پیش نیز به دنبال جدایی بود اما در مادرید ماند زیرا مدیران اتلتیکو خواستار پرداخت بند فسخ 40 میلیون یورویی وی بودند و یونایتد تمایلی به پرداخت این مقدار پول نداشت.
قرارداد تریپیر تا سال 2023 مدار اعتبار است و با توجه به سن این بازیکن که 31 سال دارد، و علاقه وی به بازگشت به لیگ برتر، اتلتیکومادرید مشکلی با فروش او ندارد.
باشگاه انگلیسی هم دستمزد هشت میلیون یورویی در سال را به این ستاره پیشنهاد کرده که مورد تأیید نیز قرار گرفته و احتمالا طی روزهای آینده این انتقال نهایی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала