بازداشت یک بزرگ خانواده در کندهار به دلیل پخش موسیقی در مراسم عروسی

© Photo / U.S. Embassy Kabulشهر کندهار
شهر کندهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
یک باشنده‌ی شهر کندهار ادعا می‌کند که طالبان بزرگ خانواده‌ی آن‌ها را به‌دلیل پخش موسیقی و دایره نوازی در مراسم عروسی بازداشت کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه اطلاعات روز، این باشنده‌ی کندهار که "حاجی همکار" نام دارد، به روزنامه اطلاعات روز گفت که شب گذشته (شنبه، ۴ جدی) عروسی برادر کوچک‌شان را در هوتلی در شهر کندهار برگزار کرده بودند.
به‌گفته‌ی او، افراد وابسته به اداره امر به معروف و نهی از منکر طالبان برادر بزرگ‌اش را بازداشت کرده بودند که پس از چندین ساعت با میانجی‌گری بزرگان قومی آزاد کردند.
این باشنده‌ی شهر کندهار افزود که از سوی اداره امر به معروف و نهی از منکر طالبان برای‌شان گفته شده است که پخش موسیقی و دایره نوازی در مراسم عروسی از شنبه هفته‌ی گذشته ممنوع شده است.
پرچم طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
کمیسیون تصفیه طالبان در کندهار: کارمندان نظام پیشین از صفوف ما اخراج می‌شوند
روزنامه اطلاعات روز تلاش کرد تا دیدگاه اداره امر به معروف و نهی از منکر طالبان در کندهار را نیز بگیرد، اما با تماس‌های مکرر، موفق به این کار نشده است.
این درحالی است که براساس یک خبرنامه‌ی طالبان که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، طالبان به رانندگان توصیه کرده‌اند که از پخش موسیقی و سوارکردن زنان بی‌حجاب خودداری کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала