Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان سال نحس برای راموس؛ مدافع اسپانیایی در 2021 از عرش به فرش خورد

© REUTERS / SUSANA VERAسرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
سرخیو راموس در روزهای نخست جنوری سال 2021 مملو از مثبت‌اندیشی بود. به نظر می‌رسید که تمدید او در رئال مادرید در راه است. او مطمئن بود که راهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا می‌شود اما با آغاز این سال همه چیز برعکس شد و رویاهای مدافع اسپانیایی نقش برآب شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس مدافع سابق رئال مادرید، سال گذشته و در چنین روزهایی فکر می‌کرد که قراردادش با رئال مادرید تمدید و او به رکورد پرافتخارترین بازیکن این باشگاه برسد و همچنان با حضور در رقابت‌های یورو برای تیم ملی اسپانیا رکورددار شود. شرایط اما خوب پیش نرفت و با آغاز سال 2021، همه چیز برعکس شد و رویاهای مدافع اسپانیایی نقش برآب شد.
براساس گزارش مارکا، راموس در این سال روزهای سختی را سپری کرد و بی‌صبرانه منتظر است تا این سال به پایان برسد و سال 2022 سال رویاها و موفقیت‌ها باشد.
2021 از همان روزها نخست برای راموس بد بود زیرا او در ماه جنوری به دلیل مشکلات مینیسک جراحی شد و ماه‌ها از میادین به دور ماند.
راموس در ماه مارچ به دلیل مصدومیتی که داشت از تیم ملی خداحافظی کرد و راهی رقابت‌های یورو با لاروخا نشد.
کاپیتان سابق رئال در ماه جون از رئال مادرید نیز خداحافظی کرد و قراردادش با روخو بلانکو تمدید نشد و به این ترتیب 16 سال حضور او در مادرید به پایان رسید.
در ماه جولای راموس امیدوارانه راهی پاریسن‌جرمن شد و به حضور در این باشگاه خوشبین بود اما شرایط باز هم خوب پیش نرفت و وی مصدومیتش تشدید پیدا کرد.
در ماه‌های سپتامبر و اکتوبر او در انتظار رهایی از مصدومیت بود و تلاش‌های زیادی کرد تا بتواند برای تیم جدیدش بدرخشد.
در ماه نوامبر راموس به میادین بازگشت و 207 روز غیبت او از میادین پایان یافت و هواداران پاریسن‌جرمن امیدوار بودند او روزهای درخشان در رئال را تکرار کند.
2021 اما همچنان برای راموس نحس بود و وی در آخرین روزهای دسامبر در نیمه دوم بازی با لوریان به میدان آمد و در دقایق 81 و 86 کارت زرد گرفت تا اولین اخراجش با پیراهن تیم پاریسی را تجربه کند.
راموس 2022 را با امیدهای جدید آغاز خواهد کرد و تلاش دارد تا با درخشش در پی‌اس‌جی، ضمن کسب عناوین باشگاهی، به تیم ملی دعوت شود و آخرین جام جهانی خود را در قطر تجربه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала