Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول به جذب هافبک رئال می‌اندیشد

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
سران لیورپول قصد دارند، ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رئال مادرید را به خدمت بگیرند و در زمستان تلاش‌هایی برای رسیدن به این هدف انجام خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، ادواردو کاماوینگای 19 ساله تابستان گذشته با ارزش 34 میلیون پوندی از رن به رئال آمد و امیدوار بود در این تیم موفق شود اما به سختی در ترکیب ثابت قرار گرفته است.
اگرچه این ملی پوش فرانسوی در اولین بازی خود در رقابت‌های لالیگا، پس از وارد شدن به زمین به عنوان بازیکن تعویضی در پیروزی مقابل سلتاویگو گلزنی کرد، اما دقایق حضورش در این باشگاه محدود بوده است و چندان از شرایط خودش راضی نیست.
با توجه به اینکه رئال در حال حاضر به راحتی با هشت امتیاز تفاوت با سویا در صدر جدول قرار دارد و یک بازی بیشتر در مقایسه با رقبای خود انجام داده است، کاماویگا در تلاش است تا فرصتی بالاتر از ستاره‌های با تجربه‌تر از جمله تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو به دست آورد.
طبق گزارش ناسیونال، کاموینگا با این هم از دقایق کمی بازی که برایش می‌رسد، دلخور است و نارضایتی ستاره فرانسوی وقتی بیشتر شد که در تساوی برابر کادیز، والورده به او ترجیح داده شد و ستاره اروگوئه‌ای در ترکیب ثابت قرار گرفت.
این گزارش می افزاید که کاماوینگا در تابستان گذشته با وجود پیشنهادات فراوان، به دلیل وعده پرز برای دقایق زیاد بازی تصمیم به آمدن به مادرید گرفت و حالا که رییس رئال زیر قولش زده، وی نیز ناامید شده است.
همین موضوع سبب شده تا ستاره فرانسوی به جدایی از رئال مادرید بیندیشد و گزارش‌ها می‌رساند که وی در زمستان به دنبال جدایی قرضی است. با این حال لیورپول به عنوان یک مدعی غافلگیرکننده برای نجات او از کابوس مادریدی‌اش ظاهر شده است.
یورگن کلوپ که در گذشته به این هافبک علاقه نشان داده بود، حالا تصمیم دارد تا ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد و در میانۀ زمین از وی استفاده کند.
اگرچه کاماوینگا در رئال 17 بازی انجام داده است، اما تنها 5 بازی را از ابتدأ آغاز کرده و فقط 489 دقیقه در لیگ لالیگا بازی کرده است.
با این حال، یکی از بازی‌هایی که وی از آغاز به میدان رفته، روز چهارشنبه بود که هافبک جوان 90 دقیقه کامل را برای دومین‌بار در این فصل در لالیگا بازی کرد و تیم آنچلوتی در اتلتیک بیلبائو 2-1 برنده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала