Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست اسپانیا از ستاره بارسا: به جام ملت‌های آفریقا نرو، ما ترا می‌خواهیم

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اسپانیا به عبدالصمد ازازولی مهاجم بارسلونا برای رد دعوت تیم ملی مراکش فشار آورده است و از این بازیکن می‌خواهد تا برای صبور باشد و برای لاروخا به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک، از معدود اتفاقات مثبت فصل برای بارسلونا درخشش جوان‌هایی نظیر گاوی، نیکو، دمیر و عبده بوده است. عبدالصمد الزلزولی مراکشی که برای نخستین بار توسط سرجی بارخوان به تیم اصلی دعوت شد، در این تیم درخشش بسیار خوبی داشته است و یک گُل برای بلوگرانا به ثمر رسانده است.
درخشش این بازیکن سبب شده تا وی از سوی سرمربی تیم ملی مراکش به جام ملت‌های آفریقا دعوت شود و بزودی برای اشتراک در این رقابت‌ها بارسا را به مقصد کامرون ترک خواهد کرد.
اتحادیه فوتبال اسپانیا اما به این بازیکن فشار می‌آورد تا درخواست فدراسیون فوتبال کشورش را رد کرد و برای لاروخا به میدان برود.
این موضوع را بین اسپورت فاش کرده و مدعی است که انریکه همانند پدری و گاوی می‌خواهد تا از صمد نیز در بازی‌ها پیش‌رو استفاده کند و تیمش را بیشتر از گذشته جوان‌تر کند.
در صورتی که صمد دعوت فدراسیون فوتبال مراکش را بپذیرد و یک بازی برای این تیم انجام دهد، براساس قوانین نمی‌تواند برای کشور دیگر به میدان برود.
این در خواست در حالی از ازازولی شده که او اصالت مراکشی دارد و والدینش از این کشور آفریقایی اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала