Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب "سرخیو راموس" پس از اخراج در دیدار برابر لوریان

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSergio Ramos Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021
Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
مدافع پاری‌سن‌جرمن پس از اخراج در دیدار برابر لوریان پیام جالبی در اینستاگرامش منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از مهم ترین نکات در تساوی یک بر یک لوریان و پاری‌سن‌جرمن مربوط به اخراج سرخیو راموس از این بازی است.
راموس در دقیقه 81 اولین کارت زرد خود را به علت خطا در محوطه جریمه حریف دریافت کرد و دومی را در دقیقه 85 برای قطع حمله حریف دریافت کرد.
پی اس جی در زمانی که ده نفره شد، از حریف باخته بود اما در نهایت به لطف گل ایکاردی در ثانیه های پایانی از شکست گریختند و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.
راموس پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام و توییتر به این اتفاق اشاره کرده اما در عین حال سعی کرد نگاه مثبتی به آن داشته باشد.
راموس در مورد اخراج خود بیان کرد:"امروز روزی جدید برای یادگیری است. فردا روزی جدید برای بهتر شدن است. همیشه به جلو نگاه می کنیم. به پیش!"
اولین ماه های راموس در پی اس جی مشکل بوده است. از زمانی که در این تابستان از رئال مادرید به لیگ فرانسه رفته به علت مصدومیت های پرشمار دقایق بسیار کمی داشته و در پی اس جی نیز بسیار کم اثر بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала