Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرعه‌کشی جذاب مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه؛ آرسنال با لیورپول و تاتنهام به چلسی خورد

© REUTERS / LEE SMITHSoccer Football - Carabao Cup Final - Aston Villa v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - March 1, 2020 Manchester City's Claudio Bravo makes a save from Aston Villa's Bjorn Engels header
Soccer Football - Carabao Cup Final - Aston Villa v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - March 1, 2020  Manchester City's Claudio Bravo makes a save from Aston Villa's Bjorn Engels header  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه (کارابائو کاپ) انجام شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.
به گزارش اسپوتنیک، در پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی این مسابقات برگزار شد.
بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، در مرحله نیمه نهایی تیم‌های آرسنال و لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در بازی دیگر هم چلسی مقابل رقیب همشهری‌اش تاتنهام قرار خواهد گرفت.
دو تیم لیورپول و آرسنال ماه گذشته نیز در آنفیلد به مصاف هم رفتند که در آن بازی شاهد اتفاقات زیادی از جمله درگیری لفظی و شدید میکل آرتتا و یورگن کلوپ سرمربیان دو تیم بودیم.
در نهایت کلوپ با کسب نتیجه پیروزی پر گل چهار بر صفر، از میدان سربلند بیرون آمد و حالا برای آرتتا نیز فرصتی مناسب برای گرفتن انتقام مهیا شده است.
در دیگر دیدار دو تیم تاتنهام و چلسی باید به مصاف هم بروند و این دیدار از حساسیت‌های بسیار بالایی برای آنتونیو کونته برخوردار است.
کونته پیش از رفتن به اینتر، سرمربی چلسی بود و همراه با این تیم توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد و حالا در قامت سرمربی رقیب دیرینه قرار گرفته است.
دیدارهای نیمه نهایی در قالب رفت و برگشت برگزار خواهد شد. دیدار رفت در روز سوم جنوری و دیدار برگشت در روز دهم جنوری برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала