مسکو برای جلوگیری از دستکاری رسانه ای، پیشنهادات امنیتی به آمریکا را منتشر کرد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه (1-جدی) اظهار داشت، روسیه به منظور جلوگیری از هرگونه دستکاری رسانه ای پیشنهادات امنیتی به آمریکا را منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه اظهار داشت، روسیه به منظور جلوگیری از هرگونه دستکاری رسانه ای و شفاف بودن، رویکردهای خود را در مورد پیشنهادات امنیتی به آمریکا تشریح کرد و منتشر کرده است.
زاخارروا در برنامه ای در کانال یوتویب گفت:" با در نظر گرفتن آنچه اکنون در حوزه امنیتی در حال وقوع است، به منظور جلوگیری از هرگونه دستکاری، برای اینکه این کار واقعاً شفاف و باز باشد، رویکردهای روسیه در قبال این اسناد را به تفصیل شرح داده ایم. آیا این بد است؟"
 زاخاروا از آمریکا خواست تا نیویورک تایمز پاسخگو باشد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2020
زاخاروا از آمریکا خواست تا نیویورک تایمز پاسخگو باشد
وی افزود:" ابتدا هر دو سند از طریق مجاری دیپلماتیک تبادل شد تا با آنها آشنا شوند."
زاخارووا ضمن تاکید بر لزوم انتشار این پیشنهادات برای عموم، ادامه داد:" اما ما شرکای آمریکایی خود را می شناسیم، می دانیم که آنها همیشه شروع به دستکاری مطبوعات می کنند و موردی نبوده که آنها این کار را نکرده باشند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала