Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت باشگاه‌های لیگ برتری با لغو بازی‌های " باکسینگ دی"

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
باشگاه‌های لیگ برتر نمی‌خواهند به رخصتی کریسمس بروند و می‌خواهند بازی‌ها همانند گذشته به صورت فشرده در روزهای آغازین سال جدید میلادی ادامه داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، روز باکسینگ روز خاص و مهم در انگلستان محسوب می‌شود و مردم انگلستان در این روز رسما از تعطیلات سال جدید لدت می‌برند که درست به روزی بعد از جشن کریسمس گفته می شود.
رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان اما در روز خاص باکسینگ دی نیز ادامه می یابد در حالیکه دیگر لیگ ها در این مدت تعطیل هستند.
امسال اما بخاطر تهدیدات کرونا که تا حالا سبب تعویق ده بازی به صورت رسمی شده است، مقامات وزارت صحت انگلیس خواهان لغو باکسنگ دی بودند و تلاش داشتند تا عملی ساختن این طرح جلو افزایش آمار مبتلایان به این ویروس را بگیرند.
این طرح در ابتدأ از سوی سازمان لیگ پذیرفته نشد و مسئولان گفتند که روزهای باکسینگ دی رکن جدا ناپذیر از فوتبال انگلیس است.
با این حال، علیرغم اینکه برخی از مدیران در حمایت از استراحت صحبت کردند، اکثریت باشگاه‌ها از موقعیت لیگ حمایت کردند و این ایده را حداقل در حال حاضر رد کردند.
براساس گزارش اسپورت میل، مدیران ارشد باشگاه‌های لیگ برتر امروز نشستی برگزار کردند تا در مورد راه‌ها برای ادامه پیدا کردن بازی‌ها در شرایط کنونی صحبت کنند و راه منطقی برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ورزشگاه بیابند.
در این جلسه در مورد طرح لغو باکسینگ دی نیز صحبت شد و مسئولان باشگاه به صراحت مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند و می‌خواهند بازی‌ها همانند گذشته به صورت فشرده در روزهای آغازین سال جدید میلادی ادامه داشته باشد.
باکسینگ دی از روز 27 دسامبر آغاز و الی پایان این ماه ادامه می‌داشته باشد و تیم‌ها حداقل دو بازی در این روزها انجام می‌دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала