Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ ایده‌آل رونالدو برای دوران پس از بازنشستگی + عکس

© AFP 2023 / Oscar Del PozoCristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez
Cristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، دستور ساخت یک عمارت 7 میلیون پوندی در "ریویرای پرتغال" را داده است تا خانواده‌اش در هنگام بازنشستگی از آن استفاده کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، مهاجم 36 ساله منچستریونایتد یک قطعه زمین بزرگ در منطقه روستایی "کوئینتا دو مارینها" در "پارک طبیعی سینترا-کاسکایس" در سواحل غربی کشور خود پرتگال خریداری کرده‌است که با توجه به موقعیت آن به عنوان یک منطقه معتبر و گران، به "بهشت پرتگال" ملقب شده است.
گزارش‌ها از منابع پرتگالی می‌رساند که رونالدو پس از خرید این زمین، دستور ساخت یک عمارت 7 میلیون پوندی در "ریویرای پرتغال" را داده است تا خانواده‌اش در هنگام بازنشستگی از آن استفاده کنند.
روزنامۀ Correio da Manha مدعی است که این عمارت به هدف سرمایه‌گذاری ساخته شده اما مجله TV 7 Days ادعا می‌کند رونالدو قصد دارد از آن به عنوان یک خانه خانوادگی استفاده کند.
رونالدو جایدادهای بی‌شماری در کشور پرتگال دارد و می‌خواهد بیشتر و بیشتر در کشور املاک و تعمیرهای مجلل خریداری کند.
ستاره سابق اسپورتینگ لیسبون، رئال مادرید و یوونتوس همچنین دارای املاکی از جمله یک تعمیر هفت طبقه در فونچال، مادیرا است، جایی که مادرش دولورس 66 ساله و برادرش هوگو پس از خرید آن دو سال پیش زندگی می‌کنند.
رونالدو به همراه شریک زندگی خود جورجینا رودریگز و چهار فرزندش، از زمان حضورش در یوونتوس، یک ویلای مجلل در تورین ایتالیا و همچنین یک عمارت 4.8 میلیون پوندی در یک قلعه دردار به نام La Finca در نزدیکی مادرید دارند.
این بازیکن 36 ساله اکنون در سنی است که فوتبالیس‌ها تمایل به بازنشستگی دارند، اما پس از امضای قرارداد با یونایتد، داکتران ظاهراً به او گفتند که بدن یک بازیکن 26 ساله دارد و می‌تواند برای چندین سال در بالاتر سطح به فوتبالش ادامه دهد.
رونالدو در این فصل در 18 بازی در تمامی رقابت‌ها 13 گل برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала