Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به یونایتد؛ رهبر جدید بارسا از منچستر می‌آید

© REUTERS / FRANK AUGSTEINEuro 2020 - Final - Italy v England
Euro 2020 - Final - Italy v England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد مارکوس راشفورد مهاجم جوان و انگلیسی منچستریونایتد آماده‌ی ترک اولدترافورد به مقصد بارسلونا است.
به گزارش اسپوتنیک، اِفه گزارش داده است که مارکوس راشفودرستاره جوان و ملی پوش انگلیسی شیاطین سرخ شهر منچستر آماده‌ی جدایی از این باشگاه و ملحق شدن به جمع نفرات آبی اناری ها است.
مارکوس راشفورد، ستاره‌ی خط حمله‌ی تیم ملی فوتبال انگلستان و بازیکن جوان شیاطین سرخ فصل خوبی را در اولدترافورد تجربه نمی کند و از زمان حضور اوله گونار سولسشر در منچستر یونایتد، این مهاجم جوان به شکل متناوب به بازی گرفته نشده است.
با بازگشت کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ی پرتگالی سابق رئال مادرید و یوونتوس به اولدترافورد نیز کمتر از مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس در خط حمله‌ی شیاطین سرخ استفاده شد.
بنابرین گفته می شود که راشفورد به دنبال چالش جدیدی است تا بتواند بیشتر بازی کند و توانایی های خود را محک بزند.
با این شرایط، مشخص نیست که مدیریت باشگاه بارسلونا در ارتباط با این انتقال چه نظری دارد و تصوراتش چیست. این در حالی‌ست که پیش از این گفته شده بود که بارسا با جذب راشفورد می‌خواهد این بازیکن را به رهبر جدید خود در خط حمله تبدیل کند.
بر اساس آخرین و جدیدترین شایعات منتشر شده از رسانه های پیرامون باشگاه کاتالانی، در حال حاضر تمرکز مدیران آبی اناری ها روی خرید فران تورس، مهاجم اسپانیایی و ملی پوش جوان باشگاه منچستر سیتی است.
مارکوس راشفورد طی رقابت های فصل جاری دوازده مسابقه با پیراهن شیاطین سرخ برای منچستر یونایتد انجام داده است که در خلال این تعداد مصاف، این مهاجم ملی پوش و جوان سرخپوشان شهر منچستر موفق به زدن سه گل نیز گشته است. گلزن جوان انگلستانی همچنین یک پاس گل نیز برای دیگر همتیمی های خود در منچستر یونایتد ارسال کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала