Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا تمدید با پدیده اش را به تعویق انداخت

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
لاپورتا امیدوار است بتواند قرارداد ستاره جوانش را در سال 2022 تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا با چالش های فراوانی دست و پنجه نرم میکند که در مهم ترین آن، جذب و حفظ بازیکن است.
در برحه زمانی کنونی، بارسا در کنار اینکه به فکر تمدید و حفظ بازیکنان تاثیرگذار و آینده دارش باشد، به فکر تقویت در بازار زمستانی است، زیرا اوضاع برای تیم ژاوی به هیچ عنوان خوب پیش نمیرود.
یکی از ستاره هایی که بارسا مدت زیادی است به فکر تمدید با او است و تیم فنی بلوگرانا او را آینده بی چون و چرای باشگاه مینامند، گاوی جوان است.
گاوی با 17 سالن سن جایگاه خوبی در بارسای ژاوی پیدا کرده و تا کنون در 20 بازی برای تیمش به میدان رفته که در مجموع در 6 بازی در ترکیب اصلی قرار داشته است که شامل 4 بازی لالیگا و 2 بازی لیگ قهرمانان بوده است.
با این حال خبر تمدید قرارداد با گاوی از ماه ها پیش آغاز شده، اما طرفین توافق کردند که این اتفاق را به سال 2022 موکول کنند.
بارسا در طی ماه های گذشته، قرارداد ستاره های جوان تیمش از جمله، پدری، آنسو فاتی و نیکو را تمدید کرده و حالا فقط مانده گاوی.
گاوی که در لیگ برتر توسط چلسی و لیورپول به شدت دنبال میشود، بند فسخ قرارداد 50 میلیونی دارد و قراردادش نیز در سال 2023 با بارسا اعتبار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала