Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رأی زنی برای برگزاری مسابقات تیم‌های ملی بزرگسالانِ مرکز آسیا یا کافا + عکس

© Photo / ششمین نشست سالانه کافا یا اتحادیه فوتبال مرکز آسیاششمین نشست سالانه کافا یا اتحادیه فوتبال مرکز آسیا
ششمین نشست سالانه کافا یا اتحادیه فوتبال مرکز آسیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
ششمین کنگرس سالانه کافا یا کشورهای مرکز آسیا در تاجیکستان برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ششمین کنگرس سالانه "اتحادیه فوتبال مرکز آسیا" با حضور نمایندگان شش عضو‌‌ این حوزه فوتبالی آسیا (افغانستان، تاجیکستان، ایران، قرقیزستان، ازبیکستان و ترکمنستان) امروز در دوشنبه برگزار شد.
در این کنگرس محمد یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان حضور یافته بود و در خصوص چگونگی حضور تیم‌های ملی فوتبال افغانستان در مسابقات کافا همانند سال‌های قبل با توجه به شرایط فعلی کشور صحبت و تاکید کرد و از هئیت اجرایی کافا خواست تا طبق روال همیشه، زمینه صدور ویزا برای تیم‌های ملی فوتبال کشور را در سال 2022 فراهم سازد.
آقای کارگر در این کنگرس تأکید کرد که اخیرا تیم ملی زیر 15 سال افغانستان با وجود آمادگی تمام برای حضور در این مسابقات؛ به دلیل عدم صدور ویزای تاجیکستان نتوانست در این مسابقات شرکت کند.
این در حالی‌ست که در این نشست سالانه؛ طرح برگزاری رقابت‌های تیم‌های ملی بزرگسالان کشورهای مرکز آسیا نیز از سوی "روشان ایرماتوف" معاون اول فدراسیون فوتبال ازبیکستان مطرح شد که احتمال برگزاری این مسابقات به مناسبت "نوروز" در روزهای رسمی "فیفا" وجود دارد.
البته گزارش کاری سال 2021، تصویب بودیجه سال 2022 و برنامه‌ی مسابقات این اتحادیه در سال جدید نیز از مهم‌ترین نکات ششمین کنگرس سالانهCAFA بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала