Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدامات جدید فوتبال اسپانیا بر علیه کرونا؛ هر 15 روز تست

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال ختافه اسپانیا
تیم فوتبال ختافه اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
پروتکل‌های جدید کوید از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا به تازگی منتشر شد.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال اسپانیا اقدامات جدیدی را به خاطر افزایش موارد کروناویروس اعلام کرد.
افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در اسپانیا در حال حاضر جهان فوتبال را تحت تأثیر قرار داده و پیش از این فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا اقدامات جدیدی را برای انجام مسابقات ملی فوتبال و فوتسال علنی کرده است.
مارسلو و مودریچ در رئال مادرید (و آنهایی که تا هنوز مشخص نشده‌اند) و بوردالاس و آلدرته در والنسیا هفته گذشته باعث شده که فوتبال ملی هوشیار شود و پروتکل‌های بهداشتی خود را مجدداً تأیید کند.
آزمایش کووید هر 15 روز یکبار برای تضمین سلامتی همه بازیکنان مورد نیاز است، همانطور که از زمان بازگشت فوتبال پس از توقف، سال گذشته اتفاق افتاده است.
در بسته اقدامات مسئولیت پذیری، فدراسیون، پس از انعطاف پذیری بیشتر در ماه اکتوبر امسال، یک بار دیگر در تمام مسابقات‌اش در آخر این هفته، احوالپرسی رسمی و ادای احترام را به عنوان یک اقدام اضافی برای پیشگیری قبل از پیشرفت پرونده لغو کرد.
در بیانیه این فدراسیون همچنان آمده: "علی‌رغم رضایت کامل از توسعه 19 بازی اول جام حذفی در این هفته و پیشرفت صحیح بقیه مسابقات ملی فوتبال و فوتسال، قابل یادآوری است که باید تمام اقدامات احتیاطی و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مندرج در پروتکل‌ها رعایت شود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала