Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج اوبامیانگ از ترکیب آرسنال؛ دوران اوبا در لندن ختم شد + عکس

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHПьер-Эмери Обамеянг
Пьер-Эмери Обамеянг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2021
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال برای مدت نامعلومی از ترکیب توپچی‌های لندن خارج شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پیرامریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال برای مدت نامعلوم از ترکیب این تیم خارج شد.
مُهاجم 32 ساله دیروز به دلیل "آخرین تخلف انضباطی" از سمت کاپیتانی توپچی‌ها کنار گذاشته شده بود.

میکل آرتتا سرمربی تیم لندنی در مورد این‌که آیا ستاره گابُنی دوباره برای آرسنال بازی خواهد کرد یا خیر، بدون تعهد گفت: "ما به کمی زمان نیاز داریم. این به کمی زمان نیاز دارد تا بهبود یابد. در حال حاضر او در تیم حضور ندارد."

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا اوبامیانگ، که 18 ماه از قراردادش باقی مانده، در جنوری فروخته خواهد شد یا خیر، اضافه کرد: "در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما این تصمیم را گرفته‌ایم که تصمیم سختی است. من دوست ندارم اینجا بنشینم و در مورد آن صحبت کنم. در حال حاضر او در تیم حضور ندارد. تصمیم گیری دشوار است، کمی زمان می‌برد. آنچه که اکنون می‌توانم به شما بگویم، ما این کار را انجام دادیم زیرا آسیب می‌بینیم. برای بهبودی نیاز به زمان دارد و او درگیر آن نیست. از زمانی که من اینجا هستم، رابطه واقعا خوب بوده است. به همین دلیل دردناک است."

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا اوبامیانگ سعی کرده در موردش بحث کند، پاسخ داد: "نه. این روشی بود که من دوست داشتم، چشم در چشم انجام دهم. همین. آن گروه رهبری را می‌توان تغییر داد و می توانید افراد را بر اساس موضوعی که در حال بحث هستید وارد و خارج کنید. وقتی به آنها نیاز دارید که بالغ شوند یا در چیزی مشارکت داشته باشند، این در آموزش آنها مهم خواهد بود. آنها نیز شرکت خواهند کرد. این یک کار تیم سازی است."

اوبامیانگ به دلیل تاخیر در بازگشت از یک سفر مجاز به فرانسه هفته گذشته مجازات شد.
قوانین جدید بریتانیا به این معنی است که مسافران باید در هنگام بازگشت تا زمانی که نتیجه آزمایش کروناویروس PCR را دریافت کنند، خود را قرنطین کنند که همین موضوع تصور می‌شود باعث ایجاد مشکل شده است.
از کاپیتانی آرسنال به عنوان "نفرین شده" یاد می‌شود و تعدادی از کاپیتان‌های سابق آنها زیر یک ابر از این نقش خارج شدند.

اما آرتتا اشاره کرد که می‌تواند اوبامیانگ را با کاپیتان سابق یعنی گرانیت ژاکا جایگزین کند. وی افزود: "گرانیت یکی از کاپیتان هاست و در گروه رهبری حضور دارد و واقعا بازیکن مهمی برای ما است."

الکساندر لاکازت کاپیتان آرسنال در پیروزی 3-0 مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه بود و می‌تواند فردا شب مقابل وستهم ادامه دهد و اوبامیانگ به هیچ عنوان مقابل تیم دیوید مویس حضور نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала