چهارمین دور کارزار تطبیق واکسن پولیو در افغانستان آغاز شد

© AP Photo / Bullit MarquezA local health worker administers a vaccine at a local health center at the financial district of Makati, east of Manila, Philippines, Friday, Sept. 12, 2014.
A local health worker administers a vaccine at a local health center at the financial district of Makati, east of Manila, Philippines, Friday, Sept. 12, 2014. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می گوید که چهارمین دور کارزار تطبیق واکسن پولیو در کشور آغاز شده و قرار است حدود ده میلیون کودک در کشور واکسن شوند.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفته که چهارمین دور کارزار چهارروزه واکسن پولیو امروز (دوشنبه) در افغانستان آغاز شده است.
واکسین پولیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
توافق طالبان با آغاز روند واکسیناسیون خانه به خانه پولیو
به گفته یونیسف، در این دور قرار است ۹.۹ میلیون کودک در سراسر کشور واکسن پولیو دریافت کنند. این نهاد افزوده در چند ولایت جنوب شرقی و چند ولایت غربی و شمالی کشور این کارزار یک هفته بعد آغاز می‌شود.
یونیسف می‌گوید که در سال ۲۰۲۱ تنها چهار رویداد واکسن پولیو در افغانستان گزارش شده است. از همین‌رو، امسال کمترین واقعات پولیو در افغانستان کشف شده است و افزوده است که این بهترین فرصت برای ریشه‌کن سازی مرض فلج اطفال در افغانستان می‌باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала