Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش راموس به تقابل پی‌اس‌جی با رئال: کاش چنین اتفاقی رخ نمی‌داد

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید و ستاره فعلی پاریسن‌جرمن، به تقابل دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و اظهار داشت که کاش چنین اتفاقی نمی‌افتاد.
به گزارش اسپوتنیک، بعد از آنکه قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اشتباهات وحشتناک یوفا در دفعه اول باطل و دوباره برگزار شد، رئال مادرید از بنفیکا به پاریسن‌جرمن تغییر حریف داد تا برای صعود به مرحله بعدی شانس چندانی نداشته باشد.
این یعنی سرخیو راموس که تابستان گذشته به صورت رایگان به پی‌اس‌جی پیوست، برابر تیم سابق خود بازی خواهد کرد و به عنوان رقیب به سانتیاگو برنابئو خواهد آمد.
سرخیو راموس که از این قرعه زیاد راضی نیست، به تقابل تیم فعلی‌اش با تیم سابقش واکنش نشان داد و اظهار داشت که کاش چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

راموس در این مورد گفت:" امیدوار بودم به تیم دیگری بخوریم، من عاشق رئال مادرید هستم اما حالا همه کار برای تیمم می‌کنم تا به مرحله بعد صعود کنیم. سرنوشت غیر قابل پیش بینی است، می‌دانید که من چقدر رئال مادرید و هوادارانش را دوست دارم و این هرگز تغییر نخواهد کرد. من بازیکن پاریس هستم و از تیمم دفاع خواهم کرد. رئال مادرید روزهای خوبی را سپری می‌کند اما هنوز ماه ها تا این بازی باقی مانده است."

او در ادامه در مورد بازگشت به برنابئو صحبت کرد و افزود:" ترکیبی از احساسات است، ای کاش این تقابل رخ نمی داد. اما آمدن به خانه بعد از خداحافظی بسیار لذت بخش است، من دوست داشتم قرعه غیر از این باشد اما شرایط بدین شکل پیش رفت. زمانی که در هواپیما بودم ما به منچستر یونایتد خورده بودیم و عالی بود اما وقتی رسیدم فهمیدم که قرعه عوض شده است."

راموس در 16 سال حضور خود در رئال مادرید 5 قهرمانی لالیگا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 2 قهرمانی کوپا دل ری، 4 قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها، 4 سوپرکاپ اسپانیا و 3 سوپرکاپ اروپا بدست آورد و اکنون با این همه افتخار و خاطره یک بار دیگر به برنابئو بر می‌گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала