دختر هندی ملکه زیبایی جهان شد

© REUTERS / Ronen ZvulunМисс Вселенная-2021 Мисс Индия Харнааз Сандху
Мисс Вселенная-2021  Мисс Индия Харнааз Сандху - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
مراسم امسال 70مین دور مسابقه زیبایی انتخاب دختر شایسه جهان بود که در جنوب اسرائیل در خلیج "ایلات" در دریای سرخ به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، دخر شایسه هند" لقب دوشیزه جهان 2021 " را به دست آورد و به یک مسابقه جنجالی انتخاب دختر شایسته گیتی پایان داد که امسال در جنوب اسرائیل برگزار شده بود.
برنده مسابقه امسال "هارناز ساندهو" دختری 21 ساله هندی شد. اوسومین شهروند این کشور است که در تاریخ مسابقات زیبایی لقب زیباترین دختر جهان را به خود اختصاص داده است.
ساندو مدیر یک شرکت است و در اوقات فراغت خود به عنوان مدل و بازیگر نیز کار می کند. علاوه بر این، وی مصروف فعالیت های اجتماعی است و از توانمندسازی زنان دفاع می کند. این مدل به پروژه هایی در زمینه حفاظت از محیط زیست علاقه مند بوده و از حامیان محدود کردن انتشار دی اکسید کربن است.
پنج مقام برتر این مسابقه را دختران هند، آفریقای جنوبی، پاراگوئه، کلمبیا و فیلیپین از خود کردند.
در رویداد قبلی آندریا مزا، 26 ساله، نماینده مکزیک و صاحب‌ عنوان دختر شایسته این کشور، در 69 امین مسابقه سالانه دختر شایسته، برنده شد.
آندریا در رشته مهندس نرم‌افزار رایانه تحصیل کرده و رژیم غذایی وگان را دنبال می‌کند. او همچنین یک فعال متمرکز بر حقوق زنان است و در حال حاضر همکاری نزدیک با مؤسسات زنان دارد که هدف آن‌ها پایان دادن به خشونت‌های جنسیتی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала