Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال غیبت جوکوویچ در تنیس آزاد استرالیا

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
مارتین پاکولا وزیر ورزش استرالیا، از احتمال غیبت نواک جوکوویچ صربستانی در رقابت‌های در تنیس آزاد این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا قرار است سال آیندۀ میلاد و از تاریخ 17 الی 22 ماه جنوری برگزار گردد و بسیاری از ستاره‌های سرشناس این ورزش محبوب به مصاف هم بروند.
در این رقابت‌ها اما ممکن است یکی از ستاره‌های سرشناس دنیای تینس به دلیل عدم دریافت واکسن کرونا غایب باشد و در گراند اسلم آسترالیا حضور نیابد.
اساسی‌ترین شرط حضور در این رقابت‌ها واکسینه شدن است و اگر نواک تصمیم به دریافت واکسن نگیرد، نمی‌تواند در این رقابت‌ها اشتراک کند.
این موضوع را مارتین پاکولا وزیر ورزش استرالیا، اظهار داشته و گفته است که نواک جوکوویچ صربستانی ممکن است در رقابت‌های تنیس آزاد این کشور حضور نداشته باشد.
پاکولا به رسانه‌های آسترالیایی در این مورد گفت:" ما تصامیم خود را اعلام کردیم و واکسینه یکی از آن‌ها است. اما تا هنوز این موضوع روشن نیست که آیا نواک تصمیم به واکسینه شدن برابر ویروس کرونا را دارد یا خیر."
کرایگ تیلی، مدیر تنیس آزاد استرالیااما از قاعدۀ استثنا خبر داد که حضور جوکوویچ را در این رقابت‌ها تضمین می‌کند.
او گفت که تنیسورهای واکیسنه نشده با دریافت مدارک صحی استثناء خواهند بود و می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.
احتمال غیبت جوکوویچ در حالی متصور است که وی به ویروس کرونا اعتقادی ندارد و آن را تجارت جهانی می‌خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала