نقطه ضعف امریکا در برابر رقیبان

© Depositphotos.com / СarlosphotosФлаг США
Флаг США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
کنگره امریکا با خطر عدم تصویب لایحه اختصاص بودجه سالانه برای دفاع ملی مواجه است که منجر به کمبود بودجه و تاخیر در رقابت تسلیحاتی با روسیه و چین خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، لورن تامپسون ستون نویس در مقاله ای برای مجله فوربس در این باره می نویسد، که بحث های طولانی نمایندگان کنگره در مورد تأمین مالی برخی مناطق منجر به این واقعیت می شود که بودجه دفاعی به طور خودکار مطابق با نرخ سال گذشته تکمیل می شود، که هزینه های پنتاگون را محدود می کند و از راه اندازی پروژه ها و برنامه های جدید جلوگیری می کند.
اعتراف امریکا به برتری جنگ افزار های فرا صوتی روسیه: ما بی دفاع هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2018
اعتراف امریکا به برتری جنگ افزار های فرا صوتی روسیه: ما بی دفاع هستیم
بنابراین، این روزنامه نگار به اظهارات اخیر لوید آستین، رئیس وزارت دفاع ایالات متحده اشاره می کند، که از کمبود نوآوری در ارتش امریکا و تضعیف مزیت نظامی به دلیل عدم توافقات لازم در مورد تخصیص بیم دارد.
ناظر گفت، که نگرانی در بحبوحه گزارش‌ها در مورد پیشرفت چین در سلاح‌های مافوق صوت و تلاش‌های دولت جو بایدن برای "بازداشتن روسیه از ماجراجویی‌های نظامی" در شرق اروپا افزایش یافته است.
نویسنده به این نتیجه رسید، که مسکو و پکن ممکن است تمام پیچیدگی‌های بودجه‌بندی را درک نکنند، اما می‌توانند به راحتی پیامدهای استراتژیک کمبود بودجه برای ایالات متحده را محاسبه کنند و با مدرن‌سازی فناوری‌ها، در مسابقه تسلیحاتی پیشروی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала