Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ سه تیم بالای جدول با پنالتی به پیروزی رسیدند + عکس

© AP Photo / Jon SuperИгроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Игроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، سه تیم منچسترسیتی، لیورپول و چلسی به لطف پنالتی سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در دومین شب از هفتۀ شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و چلسی به مصاف حریفان رفتند و موفق شدند با کسب پیروزی، امتیازات ارزشمند را از آن خود کنند.
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اما اتفاق جالبی رخ داد و هر سه تیم بالای جدول به لطف پنالتی موفق به کسب پیروزی برابر حریفان شدند.
در دیدار منچسترسیتی و ولوز که با نتیجه 0-1 به سود صدرنشین به پایان رسید، رحیم استرلینگ تک گُل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سیتیزن‌ها را در بالای جدول حفظ کرد.
در دیدار لیورپول و استون ویلا که با نتیجه مشابه به پایان رسید، محمد صلاح تک گُل تیمش را از روی نقطۀ پنالتی به ثمر رساند و اختلاف را با صدرنشین را حفظ کرد.
در دیدار چلسی و لیدز یونایتد که با پیروزی 2-3 آبی‌ها به پایان رسید نیز پنالتی تعیین کنندۀ پیروز بازی بود و در حالی که بازی تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 2-2 ادامه داشت، داور به سود آبی‌ها پنالتی اعلام کرد و جورجینیو که در این بازی یک پنالتی زده بود، برای بار دوم پشت توپ ایستاد و موفق شد گُل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.
این اتفاق برای همه بسیار جالب بود و برای نخستین بار تیم‌های بالای جدول لیگ برتر به لطف پنالتی به امتیازات کامل دست یافتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала