Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی مارسیال قطعی شد؛ مهاجم فرانسوی در جنوری می‌رود + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی مارسیال بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
آنتونی مارسیال بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
آنتونی مارسیال آماده است تا در جنوری منچستریونایتد را ترک کند زیرا پتانسیل او هرگز واقعاً عملی نشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونی مارسیال می‌خواهد در جنوری منچستریونایتد را ترک کند. ایجنت این بازیکن این موضوع را فاش کرد.
مهاجم فرانسوی در فصل 2019/20 بسیار عالی ظاهر شد و در 48 بازی در همه رقابت‌ها 23 گل به ثمر رساند اما فصل گذشته با مشکل مواجه شد و تنها 4 گل در لیگ برتر به ثمر رساند.
این فُرم ضعیف تا دوره کنونی نیز ادامه یافته جایی‌که او در 10 بازی فقط یک گل به ثمر رسانده است.
این مهاجم تنها دو بازی در لیگ برتر را از ابتدا به میدان رفته و ورود کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو در تابستان فرصت‌های او را محدود کرده است.
اکنون فیلیپ لامبولی نماینده او و مدیر اجرایی USFA منجمنت فاش کرد که آنها به دنبال جدایی از اولدترافورد در پنجره نقل و انتقالات آینده هستند.

او به اسکای اسپورت گفت: "آنتونی می‌خواهد در جنوری باشگاه را ترک کند. او فقط نیاز به بازی دارد. او نمی‌خواهد در جنوری بماند و من به زودی با باشگاه صحبت خواهم کرد."

مارسیال در هیچ یک از دو بازی اول سرمربی موقت رالف رانگنیک حضور نداشته است. (بازی 1-0 مقابل کریستال پالاس و تساوی 1-1 با یانگ بویز)
او در حال حاضر به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور است و در سفر شنبه یونایتد به نوریچ هیچ نقشی نخواهد داشت، در حالی‌که در صورت کسب سه امتیاز شیاطین سرخ به رده پنجم خواهند رسید.

رانگنیک اخیرا گفت: "آنتونی روز شنبه در آخرین جلسه قبل از بازی کریستال پالاس با ما تمرین کرد. نیم ساعت بعد از تمرین بخش پزشکی به من اطلاع دادند که زانویش درد دارد. ما با بخش پزشکی و آنتونی جلسه‌ای داشتیم و توافق کردیم که او باید تلاش کند تا پس از آن بهبود یابد. ما باید مطمئن شویم که او در چند روز آینده میزان درد را کاهش می‌دهد و امیدواریم هفته آینده او را بازگردانیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала