Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل وینیسیوس به تمدید قرارداد با رئال مادرید

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی رئال مادرید که درخشش بسیاری خوبی برای این تیم در فصل جاری داشته است، در گفت‌و‌گو با مارکا برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده است.
به گزارش اسپوتنیک، تا فصل قبل کمتر کسی تصور می کرد که وینیسیوس بتواند تبدیل به بهترین مکمل کریم در خط حمله رئال شود ولی ستاره جوان برزیلی کاملا متحول شده و دومین گُلزن برتر کهکشانی‌ها پس از ستاره فرانسوی است.
درخشش این ستاره جوان سبب شده تا مدیران رئال مادرید به فکر تمدید قرارداد با او باشند و دست تیم‌های بزرگ اروپا را از رسیدن به وینگر تیم شان کوتاه سازند.
با این که وینیسیوس تا ماه جون سال 2024 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد، اما انتظار می رود که در روزهای آینده مذاکرات جدی میان طرفین شکل بگیرد.
در همین حال مارکا گزارش داده که ستاره برازیلی رئال کاملاً آمادۀ تمدید قرارداد است و مصاحبه با این نشریه گفته است که تمام فکر و ذکرش رئال مادرید است.
وینیسیوس در گفت‌وگو با مارکا که فابریزیو رومانو قسمتی از آن را نشر کرده است، گفته:" ارزشت در بازار؟ بهتر است چیزی نگذاریم… بهتر است اینجا در رئال مادرید بمانیم."
البته فعلا نزدیکان وینیسیوس عجله‌ای ندارند و فکر می‌کنند که تمدید با توافق طرفین و با آرامش کامل به نتیجه خواهد رسید.
این در حالی‌ست که پاریسن‌جرمن چندی قبل به این بازیکن علاقه نشان داده بود و این موضوع رئال مادرید را شدیداً نگران ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала