ناتو باید به روسیه ضربه وارد نماید

© Sputnik / David B. Gleasonپنتاگن
پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
جامعه اروپا-اتلانتیک باید به روسیه یک "ضربه هشدار دهنده" به شکل قطع ارتباط با SWIFT وارد کند.
به گزارش اسپوتنیک، یان برژینسکی معاون دستیار وزیر دفاع ایالات متحده در سال های 2001-2005 که پسر یکی از ایدئولوگ های برجسته سیاست خارجی امریکا به نام زبیگنیو برژینسکی میباشد، در کانال یوتیوب Open Ukraine اظهار داشته گفت: "ما حتی اکنون می‌توانیم اقدامات اقتصادی خاصی انجام دهیم. به طور مثال، برخی از پرداخت‌های گاز و نفت را به تأخیر بیاندازیم. یا روسیه را برای چند روز از نظر حمله پیشگیرانه از SWIFT قطع کنیم".
Здание Российского посольства в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
واکنش سفارت روسیه به سخنان سناتور امریکایی در مورد حمله اتمی به روسیه
برژینسکی می گوید که کامپلکس روش ها و پاسخی جامع برای مهار روسیه نیاز داریم.
کیف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به تشدید "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی سرحدات اوکراین ابراز نگرانی کرده‌اند. مسکو بارها این اتهامات را رد کرده و توضیح داده است که کسی را تهدید نمی کند و قصد حمله به کسی را ندارد و اظهارات "تجاوز" بهانه ای برای قرار دادن تجهیزات نظامی بیشتر ناتو در نزدیکی سرحدات روسیه است.
پیشتر رسانه های غربی گفته بودند که ایالات متحده در حال بررسی امکان اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، قطع ارتباط این کشور از سوئیفت و محدودیت مبادلات ارزی است. این اطلاعات در آستانه مذاکرات روسای جمهور روسیه و ایالات متحده، ولادیمیر پوتین و جو بایدن منتشر شد. گرف آلمانی، رئیس بانک پس انداز ملی، شایعات مربوط به محدودیت تبدیل روبل به دلیل تحریم‌های احتمالی جدید امریکا را "تخیلی و بی‌معنی" خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала