فرمان جدید رهبر طالبان؛ والیان با افرادیکه افغانستان را ترک می‌کنند، دیدار کنند

© @https://twitter.comپرچم طالبان
پرچم طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
رهبر طالبان در فرمان جدید به والیان ولایات دستور داده است تا برای افرادیکه به فکر ترک وطن هستند، دیدار مستقیم داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، ملا هبت‌الله آخندزاده، رهبر طالبان در فرمان جدیدی به والیان ولایات دستور داده است تا به افرادیکه قصد ترک افغانستان را دارند و به سرنوشت خود و فرزندان‌شان بازی می‌کنند و حتی برای جواز اقامت وادار به تهمت‌زدن علیه اسلام و نظام اسلامی و نیز تهیه اسناد جعلی می‌شوند، تا با همکاری مسئولان ذیربط و علما با آن‌ها دیدارهای مستقیم داشته باشند.
در فرمان آخندزاده آمده است: " والیان محترم با همکاری مسئولان ذیربط و علمای کرام با آن‌ها دیدارهای مستقیم داشته باشند، مشکلات شان را بشنود و برای یافتن راه‌‌های‌حل آن‌ها را کمک نمایند.
طالبان درغور از مردم یک‌ونیم میلیون خون‌بها خواسته اند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
طالبان: نیروهای‌مان به تطبیق فرمان عفو کاملا متعهد اند
در ادامه رهنمود رهبر طالبان آمده است که والیان تلاش‌های خود را برای تدابیر بیشتر امنیتی دوام بدهند، تا کسی فرصت ارعاب و ترسانیدن دیگران را نداشته باشد.
او نیز گفته است که تدابیر امنیتی گرفته شود که هیچکسی در برابر خدمات و فعالیت‌های تاجران، کسبه‌کاران، و متخصصین موانع ایجاد نتواند.
پس از آنکه افغانستان به دست طالبان سقوط کرد، بسیاری از مردم، راه‌ فرار را به پیش گرفته اند و به کشورهای اروپایی بطور قاچاق کشور را ترک می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала