Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه درخشش وینی؛ یوویچ توفیق اجباری کارلتو

© REUTERS / JUAN MEDINAفينيسيوس جونيور
فينيسيوس جونيور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
خط حمله رئال مادرید حتی با نبود بنزما، با حضور وینیسیوس و یوویچ به درخشش خود ادامه می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک،رئال ماردید شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر در آنوئتا از سد رئال سوسیه‌داد گذشت تا در شبی که بنزما به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، یووچی به خوبی جای وی را پر کند.
لوکا یوویچ برای اولین بار در 41 بازی با پیراهن رئال مادرید در یک بازی هم گل زد و هم پاس گل داد. در حقیقت او تا پیش از بازی با سوسیه داد در کل 22 بازی قبلی اش (462 دقیقه) یک گل زده بود و یک پاس گل داده بود.
یوویچ کلا سه گل با پیراهن رئال مادرید به ثبت رسانده است که پیش از این گل پنجم را در پیروزی پنج بر صفر مقابل لگانس و گل چهارم را در پیروزی مقابل اوساسونا به ثبت رسانده بود و گلش مقابل سوسیه داد را می توان مهمترین گلش در پیراهن رئال را به شمار آورد چرا که این گل باعث شد تا خیال رئال از برد راحت شود.
رئال مادرید اولین تیم این فصل در پنج لیگ بزرگ است که دو گلزن با تعداد گلهای دورقمی در لیگ را دارد. در حقیقت کریم بنزما در این فصل در لالیگا دوازده گل زده و وینیسیوس ده گل؛ تا این دو در صدر جدول گلزنان لالیگا با هم رقابت کنند.
وینیسیوس با گلزنی مقابل سوسیه داد به رکورد 12 گل، پنج پاس گل و گرفتن دو پنالتی در این فصل رسید. وینی بدین ترتیب در 21 بازی روی 19 گل رئال تاثیر مستقیم داشته که آمار شگفت انگیزی به شمار می رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала