Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب و سیستم رئال مادرید با اماپه چگونه است؟

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
شواهد نشان میدهد کیلیان امباپه ستاره جدید رئال مادرید در تابستان آتی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، شواهد و حرف و حدیث ها نشان میدهد که ستاره فرانسوی پی اس جی به هر دری میزند تا فصل آینده پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.
قرارداد او در پایان فصل به پایان میرسد و در حالی که باشگاه های لیگ برتری، به ویژه لیورپول به دنبال جذب این ستاره آینده دار هستند، اما به نظر میرسد شانس رئال برای به خدمت گرفتن قهرمان جام جهانی از همه بیشتر است.
عشق امباپه به رئال به وضوح بارها دیده شده است، او در جوانی از طرفداران پرشور کریستیانو رونالدو بود و حالا نیز می‌خواهد راه ستاره پرتگالی را در برنابئو ادامه دهد.
روزنامه آ اس در گزارشی میگوید، رئال مادرید به طور فزاینده ای به جذب امباپه اطمینان دارد و هم اکنون در حال طراحی برنامه های ورزشی و تجاری اش و سازگاری با حضور او در تابستان است.
اما تیم رئال مادرید با حضور امباپه چگونه خواهد بود؟
بدون شک سوال بزرگ این است که چگونه امباپه و بنزما را در یک ترکیب قرار خواهند گرفت و در واقع کارلو آنچلوتی می خواهد این کار راانجام دهد یا خیر؟
البته این معضل را دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه با دعوت دوباره بنزما به تیم ملی سعی کرده آن را حل کند. البته سیستم دشان کاملا کارساز بود و با موفقیت باورنکردنی باعث شد تا این دو در کنار هم نقش کلیدی در قهرمانی تیم شان در لیگ ملت ها و البته صعود مقتدرانه به جام جهانی 2022 داشته باشند. امباپه در چهار بازی ملی اخیر خود از جمله دیدار با بلژیک، اسپانیا، قزاقستان و فنلاند 7 گل زده و 4 پاس گل داده است.
نکته جالب اینجاست که امباپه در این بازی ها در کنار بنزما در خط حمله بازی کرده است و آنتوان گریزمان نیز دقیقاً پشت این زوج بازی کرده است.
کارلو آنچلوتی نیز می تواند همین سیستم را در تیمش پیاده کند و نقش گریزمن را به شماره 10 تیمش لوکا مودریچ بدهد.
البته این سیستم باعث میشود که دفاع رئال به سه بازیکن تبدیل شود و با آمدن رودیگر از چلسی در کنار آلابا و ناچو خیال کارلو راحت تر هم خواهد شد.
به نظر میرسد دنی کارواخال و فرلاند مندی نقش مدافعان کناری را ایفا کنند، در حالی که تونی کروس، کاسمیرو و ادواردو کاماوینگا نیز در خط میانی حضور داشته باشند.
حضور بنزما و امباپه در کنار هم آنهم به صورت طلانی مدت در تیمی مثل رئال، آنهم با استفاده از یک سیستم مشترک، میتواند کمک زیادی به تیم ملی فرانسه با ادامه درخشش این روند نیز بکند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала