Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نام راموس بار دیگر از فهرست پی‌اس‌جی خط خورد

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
سرجیو راموس که در آغاز هفته پس از مدت برای پاریسن‌جرمن به میدان رفته بود، نامش از فهرست بازی با نیس خط خورد و این دیدار را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس مدافع باتجربه و اسپانیایی، تابستان گذشته و با اتمام قراردادش با رئال مادرید، به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست اما او با توجه به مصدومیتی که داشت چند ماه این فرصت را پیدا نکرد تا در ترکیب ثابت تیم پاریسی قرار بگیرد و مدت زیادی دور از میادین بود.
آغاز هفته و در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، پی‌اس‌جی و سنت اتین به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پاریسی‌ها موفق شدند با نتیجه 1-3 به پیروزی برسند که یکی از اتفاقات ویژه‌ای که در آن بازی رخ داد، اولین حضور راموس در ترکیب پاریسی‌ها از زمان پیوستن او به این تیم بود.
در آن بازی راموس 90 دقیقه کامل بازی کرد و به نظر می‌رسید که پس از این همواره در ترکیب ثابت پاریسن‌جرمن قرار گیرد.
راموس اما امروز برای بازی با نیس از سوی مائوریسیو پوچتینو دعوت نشد و دلیل آن خستگی بیش‌ از حد این بازیکن توصیف شده است.
غیبت راموس را سرمربی پی‌اس‌جی در نشست خبری قبل از مصاف با نیس تایید کرد و اظهار داشت که وی بخاطر نخستین بازی‌اش خوشحال است اما به دلیل خستگی به این دیدار فراخوانده نشده است.
گفته می‌شود که کادر فنی پی‌اس‌جی نگران وضعیت مدافع اسپانیایی اند و نمی‌خواهند تا آسیب دیدگی وی از ناحیه عضله ساق پا تشدید پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала