Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محدودیت‌های مدنظر رانگنیک برای کریستیانو رونالدو

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی جدید منچستریونایتد، در نظر دارد کریستیانو رونالدو را از رانندگی موتر‌های لوکس منع کند.
به گزارش اسپوتنیک، چند روز پس از برکناری اوله گونار سولسشر از هدایت منچستریونایتد، سران این تیم با رالف رانگنیک 63 ساله که تجربه هدایت تیم‌های بزرگ آلمان را در کارنامه دارد، به توافق نهایی دست یافتند و وی هدایت شیاطین سرخ را تا پایان فصل به صورت موقت به عهده گرفت.
رالف که به سخت‌گیر در تیم‌های معروف است، قطعاً برخی قوانین گذشته را در یونایتد نیز پیاده خواهد کرد و این می‌تواند برای ستاره‌های این تیم به خصوص رونالدو سنگین تمام شود.
یکی از قوانین سخت‌گیرانۀ رانگنیک، مجبور کردن بازیکنان به استفاده از موترهای باشگاه و آمدن به محل تمرین با این موترها است و به ستاره‌های تیمش اجازه نمی‌دهد تا از موترهای گران‌قیمت خود شان برای رفت و آمد استفاده کند.
طبق اساس گزارش نشریه "میرِر"، رالف قطعاً این قانون را وضع خواهد کرد و رونالدو و هم‌تیمی‌هایش ممکن است مجبور شوند موترهای لوکس خود را با با موترهای اجارۀ شرکت‌ها عوض کنند.
کریستیانو که در این اواخر یک بنتلی فلائینگ اسپر 250 هزار پوندی خریده است، از زمان حضور در یونایتد با موترهای مختلف از کمپنی‌های استون مارتین‌ها، لامبورگینی‌، مرسدس‌ و رنج‌روور به طور مرتب به کارینگتون رفت و آمد می‌کرد.
همچنان گفته می‌شود که صلاحیت‌های رونالدو را رالف محدود خواهد کرد و این بازیکن پرتگالی همانند گذشته آزاد در زمین و بیرون از زمین نخواهد داشت.
این در حالی‌ست که سرمربی جدید یونایتد در سال 2016 رونالدو را پیر و بدون تحرک عنوان کرده بود و گفته بود که در تیم او چنین بازیکنانی جایی ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала