Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: توپ طلا؟ به خود حق می‌دهم در این مورد حرف نزنم

© REUTERS / Charles PlatiauThomas Tuchel
Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف با واتفورد، در مورد مراسم توپ طلا صحبت کرد و اظهار داشت که در جوایز فردی اما و اگرهای زیادی وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم اهدای توپ طلای سال 2021، شب گذشته در "تئاتر دُ شَتُلیه" برگراز شد و لیونل مسی مهاجم آرجانتینی پاریسن‌جرمن توانست بالاتر از رقبا این جایزه معتبر را کسب کند.
دستیابی به توپ طلا توسط مسی، واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری داشت و در تازه‌ترین مورد توماس توخل سرمربی چلسی که شب گذشته تیمش به عنوان بهترین تیم سال شناخته شد، در این مورد واکنش نشان داده است.
وی در نشست خبری قبل از مصاف با واتفورد، در مورد مراسم توپ طلا صحبت کرد و اظهار داشت که در جوایز فردی اما و اگرهای زیادی وجود دارد.

او گفت:" فکر می‌کنم مراسم خوبی بود و تیم مردان و زنان ما همه شان شایسته حضور در لیست بودند. البته اگر هم آن‌ها به شکل انفرادی درخشش داشتند به خاطر عملکرد خوب تیم بوده است. البته چنین مراسمی انگیزه خاصی به من نمی‌دهد چرا که فکر می‌کنم اما و اگرهای زیادی در مورد جوایز فردی در فوتبال وجود دارد. در واقع مسئله مهم تلاش تیمی است زیرا یک بازیکن به تنهایی نمی تواند تیمش را به پیروزی برساند. من این حق را برای خودم قائل هستم که صحبتی در مسی و لواندوفسکی نداشته باشم."

توخل در حالی این مورد بی‌طرفانه صحبت کرده است که برخی دیگر از سرمربیان لیگ برتر لواندوفسکی را شایستۀ این عنوان خوانده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала