Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان 3 ساسولو 1؛ تحقیر روسونری پس از تمدید پیولی + عکس

© AP Photo / Luca BrunoИгрок ФК Милан Исмаэль Беннасер во время матча с ФК "Ювентус"
Игрок ФК Милан Исмаэль Беннасер во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
عضو شوید
تیم فوتبال میلان در شب تلخی، در زمین خودی برابر تیم نه چندان قدر ساسولو باخت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 14 از بازی‌های لیگ سری آ ایتالیا امشب تیم آث میلان از ساسولوی رده پایین جدولی میزبانی کرد و سرانجام بازی را به شکل تحقیر آمیزی با حساب 3-1 شکست خورد.
این بازی که در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا انجام شد، میزبان اشتباهات فردی پر شماری داشت که کار دستش داد و سه بار دروازه میگانان باز شد.
روسونری که با استفانو پیولی روزهای درخشان را در لیگ سپری می‌کند، روی پاس تئو هرناندز در دقیقه 21 توسط رومانیولی یک گل پیش افتاد، اما خیلی زود این گل را اس‌کاماکا در دقیقه 24 جبران نمود و بازی را به تساوی کشید.
از همین لحظات بود که دردسر میلانی‌ها آغاز شد. زیرا کیائر در دقیقه 33 به اشتباه دروازه خودی را گشود تا برتری حریف در نیمه اول مسجل شود.
نیمه دوم را میزبان پرتلاش شروع کرد اما این کافی نبود زیرا براردی در دقیقه 66 گل سوم مهمان را رقم زد و کار بازگشت برای میلان را سخت ساخت.
شب تلخ میلان در دقیقه 77 تکمیل شد جایی که بازیکن حریف از رومانیولی در نزدیک خط جریمه عبور کرد اما کاپیتان روسونری مهاجم ساسولو را بغل کرد و نقش بر زمین نمود، همین امر سبب شد تا داور دست به جیب شده و او را با کارت سرخ مستقیم جریمه کند.
در ادامه تلاش‌های دو طرف بی نتیجه ماند و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و آث میلان بازی را با حساب 3-1 به ساسولو واگذار نمود.
با این نتیجه شاگردان پیولی با 32 امتیاز در رده دوم ماندند و ساسولو 18 امتیازی شد و با یک پله صعود، دوازدهم شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала