Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: پیروزی ما برابر ویارئال شانسی بود؛ امری: مثل همیشه داور با بارسا بود

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
عضو شوید
پس از پایان بازی بارسلونا و ویارئال، سرمربیان دو تیم در مورد این دیدار صحبت کردند و این بازی را به بررسی گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، در پانزدهمین هفته از رقابت‌های لالیگا، دو تیم ویارئال و بارسلونا، شب گذشته در ورزشگاه ال مادریگال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1-3 به سود بلوگرانا به پایان رسید و ژاوی دومین پیروزی خود را در رقابت‌های لالیگا کسب کرد.
برای بارسا، فرانکی دی‌یونگ، ممفیس دپای و فیلیپه کوتینیو موفق به گُلزنی شدند و تک گُل ویارئال را نیز ساموئل چووکوئزه به ثمر رساند.
پس از این دیدار ژاوی در نشست خبری اعلام کرد که پیروزی تیمش برابر ویارئال شانسی بوده و آن‌ها با با خوشبختی به سه امتیاز رسیده‌اند.

سرمربی بارسا گفت:" در نیمه دوم و در اواخر نیمه اول خیلی اذیت شدیم. آن‌ها رقیبی در سطح لیگ قهرمانان هستند. برای ما خروج از فشار بالای آنها دشوار بود. سختی زیادی متحمل شدیم. کمتر از تصورما بر بازی مسلط بودی. مقابل یک تیم فوق‌العاده بازی کردیم. خوش شانس بودیم چیزی که برابر بنفیکا نداشتی. تساوی می‌توانست یک اتفاق احمقانه باشد اما این 3 امتیاز مثل طلاست. ویارئال شایسته باخت نبود و بازی نزدیکی ارائه کرد. با این حال این یک بازی است و 3 امتیاز را ما گرفتیم. ما نیز شایسته این پیروزی بودیم. این یک بُرد فوق العاده است که روحیه ما را به طرز وحتناکی بالا میبرد."

ژاوی در مورد پنالتی احتمالی گفت:" من در مورد داوری حرف نمی‌زنم زیرا کار سختی دارند. من برای قضاوت اینجا نیستم. به غیر از داور ما VAR هم داریم. داور بودن سخت است . بالاترین احترام من برای آنهاست. یک روز ممکن است به شما کمک کنند و روزی دیگر به شما آسیب بزنند ."

وی در مورد تنش با امری و فشار باز گفت:" در لحظاتی حریف بر بازی مسلط بود. آن‌ها فشار خیلی بالایی آوردند. خیلی خوب وارد زمین شدند و در نیمه دوم بر ما مسلط شدند. باید پیشرفت کنیم. منتظر تبریکی امری بود. عصبانیتش را درک نمی‌کنم. این چیزها رخ می‌دهد. مسائل فوتبالی است و در نهایت دست دادیم."

امری اما می‌گوید که بارسلونا با حمایت و همکاری داور به برتری رسیده و حق تیم او تلف شده است.

او در نشست خبری گفت:" مثل همیشه پیروزی را به بارسا هدیه دادند و داوری با آن‌ها بود. به ویارئال بی احترامی شد. یکی باید برایم توضیح بدهد و مسئولیت این اشتباه را بپیذیرد. درک نمی کنم چرا وی ای آر در صحنه برخورد توپ به دست پیکه( اشاره به دقیقه 7 بازی) مداخله نکرد. آن صحنه 99 درصد پنالتی بود و معتقدم روی آلبیول نیز پنالتی شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала