Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی لسترسیتی بار دیگر ارتباط با منچستر را رد کرد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر برندان راجرز
برندان راجرز  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
برندان راجرز ارتباط با منچستریونایتد را به عنوان شایعه پراکنی رد کرد و تعهد خود را به باشگاه در بحبوحه جستجو برای جانشین اوله گونار سولسشر تایید کرد.
برندان راجرز ارتباط با منچستریونایتد را به عنوان شایعه پراکنی رد کرد و تعهد خود را به باشگاه در بحبوحه جستجو برای جانشین اوله گونار سولسشر تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل منچستریونایتد به همکاری با برندان راجرز و استخدام این سرمربی به جای اوله گونار سولسشر ناکام در اواسط یا انتهای فصل منتشر شده است.
در تازه‌ترین مورد، سرمربی لسترسیتی هنگامی که با سوالی در مورد منچستریونایتد و شایعات اخیر مواجه شد، این گونه واکنش نشان داد.
راجرز پیش از دیدار پنجشنبه شب لیگ اروپا از لژیا ورشو گفت:
من آن را چیزی نمی دانم. این واقعی نیست. همیشه شایعات وجود دارد و تا زمانی که یک مدیر تمام وقت منصوب نکنند، این شایعات وجود دارد. تعهد من به اینجاست. "
راجرز در فبروری 2019 به عنوان سرمربی روباه ها منصوب شد و به لستر کمک کرد تا دو قهرمانی متوالی در لیگ اروپا را به پایان برساند و همچنین آنها را به اولین موفقیت خود در جام حذفی در فصل گذشته رساند.
در همین حال در یونایتد، پست ورزشی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌جرمن می‌داند که همچنان به این پست علاقه‌مند است، اما متقاعد نشده است که آنها هنوز رویکرد قابل توجهی برای او داشته باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала