Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: "تقابل با رونالدو خاطره زیبا در تاریخ فوتبال است"

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره پاری‌سن‌جرمن در مورد تقابل‌اش با کریستیانو رونالدو در دوران فوتبالی خود به عنوان خاطره زیبا یاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رقابت شدید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بدون شک بزرگترین اتفاقی است که برای فوتبال رخ داده است. این دو در طول حضورشان در لالیگا به شدت با یکدیگر مبارزه کردند که منجر به شکل گیری رقابت دوطرفه باورنکردنی شد که تقریباً یک دهه به طول انجامید، توجه جهان را به خود جلب کرد.
کاپیتان سابق بارسلونا به رقابت‌اش با فوق ستاره سابق رئال مادرید پرداخته و آن را صحنه بسیار زیبایی برای آنها و همه کسانی که از آن لذت برده‌اند توصیف کرد.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو رقابت شان را به اوج رساندند زیرا دومی در سال 2009 منچستریونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست.
این آنها را قادر ساخت تا رقابت نزدیک‌تری داشته باشند و با عملکردها و دستاوردهای باورنکردنی شان با باشگاه‌های شان توجه دنیای فوتبال را به خود جلب کنند.
در طول 9 سالی که آن‌ها با هم در اسپانیا گذراندند، این دو نفر 9 توپ طلا را بین خود تقسیم کردند که لئو پنج جایزه و CR7 برنده چهار توپ طلا شد.
رونالدو همچنین رئال مادرید را برای کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رهبری کرد، در حالی‌که همتای آرجانتینی او الهام بخش بارسلونا شد تا دو بار به عنوان قهرمانی دست یابد.
اگرچه این دو از لیگ اسپانیا خارج شده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد رقابت آن‌ها پایان یافته باشد. آنها همچنان با عمل‌کردها و دستاوردهای باورنکردنی خود نظرات دوستداران فوتبال را تقسیم می‌کنند و احتمالا تا چند سال آینده نیز ادامه خواهند داشت.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر دو در تابستان امسال با چالش‌های بزرگی روبرو شدند. مسی به دوران بارسلونا برای پیوستن به پاریسن‌جرمن پایان داد و همتای پرتگالی او نیز بازگشتی پر شور به منچستریونایتد را رقم زد.
رونالدو با بازگشت 9 گل و دو پاس گل برای شیاطین سرخ در 13 بازی در تمام رقابت‌ها، زمان را برای ایجاد تأثیر خود تلف نکرد. از سوی دیگر لئو در این فصل 4 گل و یک پاس گل برای پاریسی‌ها در تمام مسابقات ثبت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала