Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش خاص آنچلوتی پس از صدرنشینی و تحقیر گرانادا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی معتقد است اخراج بازیکن گرانادا تاثیری در روند بازی نداشته و تمام بازیکنان لایق کسب فرصت بازی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در دیدار مقابل گرانادا نمایش درخشانی داشته و موفق شد با چهار گل در خانه گرانادا پیروز شده و در صدر جدول قرار گیرد.
کارلو آنچلوتی پس از این بازی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی ویژه منتشر کرد و نوشت:"هر بازی یک چالش جدید است. امروز تیم کیفیت فردی و روحیه جمعی خود را نشان داد."
سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در ادامه گفت:
"نکته مورد علاقه من از این دیدا کیفیت و سبک بازی رئال مادرید در طول مسابقه بود. اما بعد از به ثمر رسیدن گل دوم انگار بیخیال جریان مسابقه شده و ریتم بازی ما پایین آمد که این موضوع خوشایند من نبود."
آنچلوتی در پایان به ستایش از عملکرد تونی کروس و لوکا مودریچ پراخت و گفت:
"سطح هر دوی آن ها بسیار بالاست. آن ها هنوز هم برای من بهترین هافبک های دنیا هستند. در اینجا باید بگویم که پویایی سه بازیکن ما در خط میانی یعنی کاسمیرو، کروس و مودریچ مرا شگفت زده می کند. من از آنها خواسته هایی دارم و آنها به طور طبیعی وظایف خود را انجام می دهند."
این پیروزی یک عملکرد بسیار خوب برای تیم کارلو آنچلوتی پس از پایان فیفادی و وقفه بازی های ملی بود و اکنون تیم آنچلوتی در هماهنگ ترین وضعیت خود قرار دارد و مقابل گرانادا نشان داد که به معنای واقعی کلمه یک تیم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала