Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌خبری عجیب مسی از صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
پس از پایان بازی تیم‌های ملی آرجانتین و برازیل، مسی‌ نمی‌دانست که صعود شان به جام جهانی قطعی شده و در مصاحبه‌اش ابراز امیدواری کرد تا آلبی سلسته بزودی صعود خودش را قطعی کند.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم آرجانتین و برازیل بامداد امروز در رقابت‌های راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گُل به پایان رسید.
به این ترتیب در کنار برازیل که از قبل راهی جام جهانی شده بود، آرجانتین نیز راهی جام جهانی شد و حضور خودش را در قطر قطعی کرد.
پس از بازی مسی با خبرنگاران گفت‎‌وگو کرد و به شکل عجیبی ابراز امیدواری کرد تا آلبی سلسته بزودی صعود خودش را قطعی کند.
البته صعود آرجانتین از قبل مشخص نبود و بستگی به چندین بازی و امتیازات حریفان داشت که همه به سود مسی و یاران رقم خورد آن‌ها به جام جهانی صعود کردند.
آرجانتین نیاز داشت تا اروگوئه برابر بولیوی با نتیجه پُر گُل به برتر برسد و کلمبیا و پاراگوئه امتیازات را تقسیم کنند که چنین شد و ستاره‌ها آرجانتین در نیمکت متوجه شدند که صعود شان قطعی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала